Coś nie tak? 2214 6

O temacie

Autor drewko

Zaczęty 21.07.2009 roku

Wyświetleń 2214

Odpowiedzi 6

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy

drewko

Coś nie tak?
2009-07-21, 19:49(Ostatnia zmiana: 2009-07-21, 20:28)
http://themodders.org/index.php?showtopic=5935
Mam problem z tym tutkiem skopiowałem te 2 bronie do dualu i zrobiłem plik mds a nawet nawet animacje wyciągania miecza zrobiłem.(oczywiście podmieniłem modele miecza, bo akurat o takiej nazwie nie miałem modeli) Resztę zgodnie z tutorialem tylko w pliku MDS swoją animacje wstawiłem.  Potem odpalam grę z opcja Reparse Scripts i wpisuje kod na 2 miecze do dualu. Następnie chce je założyć, i tu się pojawia problem, bo nie mogę 2 mieczy naraz założyć. tylko albo 1 albo 2. Może wie ktoś coś na ten temat? Ja już 2 lata nie siedziałem w tym a wtedy to nawet nikt o takim czymś nie wiedział.

Dodam jeszce moje skrypty
Cytuj
//WYCIĄGANIE
         ani         ("t_Run_2_1h"         1   "s_1h"         0.1 0.0 M.   "dualwyciaganie.ASC"         F   1   2)
         ani         ("s_1h"               1   "s_1h"         0.0 0.0 M.   "dualwyciaganie.ASC"         F   3   3)
         ani         ("t_1h_2_1hRun"         1   "s_1hRun"      0.0 0.1 M.   "dualwyciaganie.ASC"         F   4   14)
         {
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (9 "DEF_PLACE_MUNITION" "ZS_LEFTHAND")
*eventTag (5 "DEF_DRAWSOUND")
}


ani ("t_1hRun_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "dualwyciaganie.ASC" R 1 7 FPS:10)
{
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "")
*eventTag (9 "DEF_REMOVE_MUNITION")
*eventTag (5 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
aniAlias ("t_1h_2_Run" 1 "s_Run" 0.0 0.1 M. "t_Run_2_1h" R)

Cytuj
//DUAL

INSTANCE dual1(C_Item)
{
name = "Broń do dualu";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_WOOD;

value = 5000;

on_equip = Equip_dual;
on_unequip = UnEquip_dual;

damageTotal = 130;
damagetype = DAM_POINT;

munition = dual2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 65;
visual = "ItMw_1H_Sword_Broad_04.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC INT Equip_dual()
{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"DUAL.mds");
};

FUNC VOID UnEquip_dual()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"DUAL.mds");
};

//dual 2

INSTANCE dual2(C_Item)
{
name = "Broń do dualu";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_WOOD;

value = 5000;

on_equip = Equip_dual;
on_unequip = UnEquip_dual;

damageTotal = 130;
damagetype = DAM_POINT;
munition = dual1;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 65;
visual = "ItMw_1H_Sword_Broad_04.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Dodam, że nie wywala żadnego błędu
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Coś nie tak?
#1 2009-07-21, 21:10(Ostatnia zmiana: 2009-07-21, 21:11)
Bo ta metoda NIE daje możliwości zobaczenia miecza na sobie, czytaj tutek do końca.
 

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Myślalem ze nie będzie go widać na sobie a w eq bedzie bron 1 i 2 szkoda
A moze ktos podpowie jak zrobic zeby miec 2 bronie na plecach bo zrobilem see animacje wyciagania z plecow
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%


jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba tylko 4-5 osób na całe forum znają sie dobrze na tych animacjach ...
 

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy

drewko

Coś nie tak?
#4 2009-07-22, 00:42(Ostatnia zmiana: 2009-07-22, 00:44)
Może ktoś wie w jakim pliku jest zdefiniowane ITEM_SWD? Bo jakby sie zrobiło npowiedzmy ITEM_DUAL to by mozna bylo pokombinowac coś. w Constants.b znalazlem cos probowałem zmienic i zmieniło mi się ze nosił na plecach sword 1handed ale zmieniła się tez animacja walki
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Coś nie tak?
#5 2009-07-22, 09:36(Ostatnia zmiana: 2009-07-22, 11:02)
W HUM_BODY_NAKED0.ASC.

A w skryptach, skoro zmieniło się to, to domyślam się, że zmieniłeś po prostu miecz 1h na 2h.
 

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy

drewko

Coś nie tak?
#6 2009-07-22, 18:14(Ostatnia zmiana: 2009-07-22, 18:15)
Probówałemw HUM_BODY_NAKED0.ASC, ale nie wiem jak to zmienić, bo wygląda na to że bronie przymocowane są do kości odpowiednio na pasie i na ramionach. Może wie ktoś coś na temat tego?
W sumie to całą noc patrzałem na pliki mds i to co w nich sie znajduje.
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry