Bohater wilkiem 3895 15

O temacie

Autor Drake

Zaczęty 15.07.2009 roku

Wyświetleń 3895

Odpowiedzi 15

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Witajcie.To znowu ja Drake :lol2:  i tym razem przybywam z naprawde nietypowym problemem.

Otóż chciałem zrobić aby nasz bezio był(proszę się nie śmiać!)wilkiem.A co za tym idze:mógł gadać z innymi wilkami i być atakowany przez ludzi.Zaczołem żecz jasna od PC_Hero i tu jego skrypt:

[codebox]INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------      
   name          = "Ich";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_WOLF;
   level         = 0;
   voice         = 15;
   id         = 0;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]   = ID_WOLF;
   //------------------------------
   exp            = 0;
   exp_next      = 500;
   lp            = 0;
   //------------------------------
   
   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   10;    
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   10;    
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   5;
   attribute[ATR_MANA]       =   5;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   40;    
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   40;    
   
   //-------- visuals --------
   
   Mdl_SetVisual         (self,"Wolf.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Wol_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
       

        Set_Wolf_Visuals();
        Npc_SetToFistMode(self);
        //-------------------------
        fight_tactic =   FAI_WOLF;
        //-----------------------------------------------------------
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;   
        //-----------------------------------------------------------
   senses                  = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range            = 3000;      // 30m

   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = PACKHUNTER;
   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 1500;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1200;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 500;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 3;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 10;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
};
[/codebox]

Przedtem nie było tego:

[codebox]   Set_Wolf_Visuals();
        Npc_SetToFistMode(self);
[/codebox]

I wilk nie mógł się poruszać.Poprostu stał i nic się nie dało,ale z tym na końcu ładowania nowej gry wywala:

U:PAR File SYSTEM\_INTERN\CAMERA.D not found. (line 0)

Bardzo prosze o pomoc,to dla mnie ważne.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Bohater wilkiem
#1 2009-07-15, 17:54(Ostatnia zmiana: 2009-07-15, 17:55)
Wilk nie może gadac z wilkiem.Daj zamiast wolf.mds HUMANS.mds powinno działac

Edit.Żywcem skopiowany skrypt od wilka ?
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Wyszedł dłuuuuuuuugi dziwny błąd,dałem ok i teraz chodze duchem!niewidać nic ale po skoku(to znaczy po tym jak skoczyło to powietrze)nie był to wilk.Jak zagadałem Diega to mnie zaatakował ;(
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Bohater wilkiem
#3 2009-07-15, 19:20(Ostatnia zmiana: 2009-07-15, 19:22)
Twój pierwszy skrypt jest moim zdaniem dobry, tylko zmień gildię:
guild = GIL_WOLF;na np.:
guild = GIL_KDF;

EDIT
I usuń to:
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WOLF;raczej jest nie potrzebne.
I daj mu jakieś id:
id = 3333;
Możliwe, że coś jeszcze trzeba pokombinować.

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak zwykle Adanos wszystko wie pozdro . ;(
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
jendrzejs, sprawdziłeś już?

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Niestety,dalej wilk stoi i nie może się ruszać ;(
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może to bedzie działac ? :

INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)

{
   //-------- primary data --------      
   name          = "Ja";
   Npctype         = NPCTYPE_MAIN;
   guild         = GIL_GRD;
   level         = 0;
   voice         = 15;
   id            = 0;
   
   //------------------------------
   exp            = 0;
   exp_next      = 500;
   lp            = 0;
   //------------------------------
   
   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   10;    
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   10;    
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   5;
   attribute[ATR_MANA]       =   5;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=   40;    
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   40;    
   
   //-------- visuals --------
   Mdl_SetVisual         (self,"Wolf.mds");   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Wol_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);                Set_Wolf_Visuals();        Npc_SetToFistMode(self);
   //-------------------------
   CreateInvItem    (self, ItWr_Fire_Letter_01);
};
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Bohater wilkiem
#8 2009-07-16, 00:05(Ostatnia zmiana: 2020-12-11, 11:48)
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Jendrzejs dalej nie moge się ruszyć i w dodatku nie widać PC_Hero.Poprostu powietrze :(  


Sebastiansoku sam mam z tym dylemat ale jak się uda zrobie tam jednego wilka z guestem i zobacze jak to wygląda ;p  jeżeli będzie fajnie będe dalej to robił a jak będzie lipa do projekt trafi do folderu "może kiedyś..."xD
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Bohater wilkiem
#10 2009-07-17, 01:37(Ostatnia zmiana: 2020-12-11, 11:48)
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
W linijce 1 jest błąd przy:
[codebox](NPC_DEFAULT)[/codebox]
Ale zmieniłem na:
[codebox](C_NPC)[/codebox]
To jest błąd dalej w linijce 42.

To ta:
[codebox]aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;[/codebox]
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja skopiowałem skrypt hero i odpisałem linijki z wyglądem wilka i wolf.mds i działało.
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Jendrzejs to pokaż ten skrypt zobacze czy u mnie działa.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
a używacie tej samej wersji Gothica?
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
U mnie pisze 1.08k_mod
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry