Witajcie.To znowu ja Drake

i tym razem przybywam z naprawde nietypowym problemem.
Otóż chciałem zrobić aby nasz bezio był(proszę się nie śmiać!)wilkiem.A co za tym idze:mógł gadać z innymi wilkami i być atakowany przez ludzi.Zaczołem żecz jasna od PC_Hero i tu jego skrypt:
[codebox]INSTANCE PC_Hero(NPC_DEFAULT)
{
//-------- primary data --------
name = "Ich";
Npctype = NPCTYPE_MAIN;
guild = GIL_WOLF;
level = 0;
voice = 15;
id = 0;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WOLF;
//------------------------------
exp = 0;
exp_next = 500;
lp = 0;
//------------------------------
//--------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 5;
attribute[ATR_MANA] = 5;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 40;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 40;
//-------- visuals --------
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
Set_Wolf_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
//-------------------------
fight_tactic = FAI_WOLF;
//-----------------------------------------------------------
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
//-----------------------------------------------------------
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = 3000; // 30m
aivar[AIV_MM_Behaviour] = PACKHUNTER;
aivar[AIV_MM_PercRange] = 1500;
aivar[AIV_MM_DrohRange] = 1200;
aivar[AIV_MM_AttackRange] = 500;
aivar[AIV_MM_DrohTime] = 3;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = 10;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
};
[/codebox]
Przedtem nie było tego:
[codebox] Set_Wolf_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
[/codebox]
I wilk nie mógł się poruszać.Poprostu stał i nic się nie dało,ale z tym na końcu ładowania nowej gry wywala:
U:PAR File SYSTEM\_INTERN\CAMERA.D not found. (line 0)
Bardzo prosze o pomoc,to dla mnie ważne.