Warunek if 4048 8

O temacie

Autor HrK

Zaczęty 19.06.2009 roku

Wyświetleń 4048

Odpowiedzi 8

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy

HrK

Warunek if
2009-06-20, 00:06(Ostatnia zmiana: 2009-06-20, 16:21)
Nie mogę się doszukać, więc proszę o pomoc - Czy jest taki warunek że pojawi się dialog wtedy, gdy npc będzie miał wystarczającą ilość zręczności?

i jeszcze jedno pytanko : czemu jak w warunku pisze    jakaś tam misja = LOG_RUNNING to wyskakuje mi błąd że źle wpisałem LOG_RUNNING ?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie zdefinowałeś zmiennej ? I to było Unknow Identyfier czy coś _
 

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
tak tylko jak mam to zrobić żeby było poprawnie?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: HrK link=topic=6139.msg53612#msg53612 date=Jun 20 2009, 09:10 AM\'
tak tylko jak mam to zrobić żeby było poprawnie?

Zmienną definiujesz np. w Story_Globals...

Cytat: HrK link=topic=6139.msg53602#msg53612 date=Jun 20 2009, 12:06 AM\'
nie mogę się doszukać więc proszę o pomoc czy jest taki warunek że pojawi się dialog wtedy, gdy npc będzie miał wystarczającą ilość zręczności?

Spróbuj if (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= JAKAŚ WARTOŚĆ )
Cytat: HrK link=topic=6139.msg53602#msg53612 date=Jun 20 2009, 12:06 AM\'
i jeszcze jedno pytanko : czemu jak w warunku pisze    jakaś tam misja = LOG_RUNNING to wyskakuje mi błąd że źle wpisałem LOG_RUNNING ?

Jaśniej...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
i jeszcze jedno pytanko : czemu jak w warunku pisze jakaś tam misja = LOG_RUNNING to wyskakuje mi błąd że źle wpisałem LOG_RUNNING ?

Bo znak = oznacza przypisz, a równość oznacza == .

Poza tym przenoszę do skryptów.

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
http://img150.imageshack.us/gal.php?g=91373798.jpg

takie coś mi wyskakuje  dodałem 2 zdjęcia i z dialogu i po sprawdzeniu skryptów
misje dodałem do  Log_Constants.d
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Warunek if
#6 2009-07-10, 13:33(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 13:41)
Cytat: HrK link=topic=6139.msg53602#msg53602 date=Jun 20 2009, 12:06 AM\'
Nie mogę się doszukać, więc proszę o pomoc - Czy jest taki warunek że pojawi się dialog wtedy, gdy npc będzie miał wystarczającą ilość zręczności?


Dobra podam jak to powinno wyglądać moim zdaniem

Cytuj
func int Dia_Npc_hallo_condition ()
{
  if (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 45)
   {
   AI_Output (other,self,"Dia_Npc_hallo_00");  //bla
   AI_Output (self, other,"Dia_Npc_hallo_01");  //bla
   };
};
Dobra teraz wytłumacze "=" to jest przypisz jak @Adanos napisał, a to ">=" oznacza "większe lub równe"(chyba:P.. jak coś to chodzi tak samo jak w matematyce ten znak ale tu inaczej się pisze) ale powinno być dobrze
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy

Zysk

Warunek if
#7 2009-07-10, 13:37(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 13:39)
nie nie... tak jak pisał sebinho
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Warunek if
#8 2009-07-10, 13:39(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 13:41)
dobra już poprawiłem :lol2:
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry