dialog się nie wyświetla 3964 9

O temacie

Autor HrK

Zaczęty 12.06.2009 roku

Wyświetleń 3964

Odpowiedzi 9

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy

HrK

dialog się nie wyświetla
2009-06-12, 23:34(Ostatnia zmiana: 2009-06-20, 16:25)
wypełniłem każdy warunek i po przyjściu do npcta nie wyświetla mi się dialog.
Oto on :

Cytuj
// **************************************
//      GOBBOEND
// **************************************


instance DIA_CAD_GOBBOEND (C_INFO)
{
   npc            = Gur_5051_Cadar;
   condition      = DIA_CAD_GOBBOEND_Condition;
   information      = DIA_CAD_GOBBOEND_Info;
   permanent      = 0;
      description = "Zabiłem Gobliny. Nowicjusze mogą wracać do pracy.";
};

FUNC int  DIA_CAD_GOBBOEND_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Dexter_DEXQUEST))
     && (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_CAD_Hello))
      && (Npc_IsDead(ZlyGoblin) == 5)
    {
        return 1;
    };
};
func void  DIA_CAD_GOBBOEND_Info()
{
   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_WIECHU_RETURN))
{
      
      AI_Output   (other, self,"DIA_CAD_GOBBOEND_BY_WIESIEK_15_01"); //Zabiłem gobliny z pomocą Wieśka.
      AI_Output   (self, other,"DIA_CAD_GOBBOEND_BY_WIESIEK_06_02"); //Dobrze, a teraz moja w tym głowa, żeby zająć się resztą. Ty już wiele dla mnie zrobiłeś.
      AI_Output   (self, other,"DIA_CAD_GOBBOEND_BY_WIESIEK_06_03"); //Teraz udaj się do Dextera i powiedz, że problem rozwiązany.
   B_GiveXP (100);
   }
   else
   {
   cadargobbo = cadargobbo +2;
      AI_Output (other, self,"DIA_CAD_GOBBOEND_15_00"); //Zabiłem gobliny.
      AI_Output (self, other,"DIA_CAD_GOBBOEND_06_01"); //Świetnie! Resztą zajme się ja. Powiem reszcie nowicjuszy, żeby poszli na pole.
      AI_Output (self, other,"DIA_CAD_GOBBOEND_06_02"); //Dzięki za wszystko. Powiedz Dexterowi, że nowicjusze zaczęli znowu pracować.
   B_GiveXP (150);
   };   

   
};



czy wina jest w warunku?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A coś więcej możesz napisać? Parsowałeś skrypty, kompilowałeś je? Czy wyświetla się dana opcja dialogowa, ale nie wyświetla się już dialog? Czy reszta skryptów działa poprawnie? Aby na pewno jesteś pewien, że warunki zostały spełnione?

Wiem, wiem, zadałem więcej pytań, niż odpowiedzi ;(

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
prasowałem, komplikowałem a nie wyświetla się wogóle opcja dialogowa reszta skryptów działa poprawnie i warunki zostały spełnione ale te gobliny zrobiłem w monster a nie osobne npc chociaz chyba nie ma to znaczenia ;(
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

dialog się nie wyświetla
#3 2009-06-13, 00:21(Ostatnia zmiana: 2009-06-13, 00:23)
Spróbuj tak rozstawić nawiasy:
if ((Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Dexter_DEXQUEST))
&& (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_CAD_Hello)))
&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin) == 5)

Albo po prostu usuń te warunki i sprawdź, czy bez nich działa dialog.

Cytuj
prasowałem, komplikowałem
To już chyba wiadomo, czemu ci nie działają ;(

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A najpierw chyba zSpym sie reprasuje a potem spacerem czy się myle ? ;(
 

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy

HrK

dialog się nie wyświetla
#5 2009-06-13, 09:29(Ostatnia zmiana: 2009-06-13, 12:45)
nie po kolei mówię ;(  najpierw gothic potem spacer vdfs i t d zaraz zobaczymy jak to jest


EDIT : sprawdziłem wszystko i nie wyświetla się przez ten warunek :
&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin) == 5)
co jest takiego źle w takim razie jeżeli dobrze wpisałem instance potwrorka?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jmmm moze mam głupi pomysł, ale spróbouj:

&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin))&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin))&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin))&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin))&& (Npc_IsDead(ZlyGoblin)) :P  O ile mnie pamięc nie myli nie można se tam po prostu ilości wpisać ;(
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jurigag to rzeczywiście głupi pomysł, bo warunek będzie spełniony, gdy zabije się jednego.

Popatrz tu: http://themodders.org/index.php?showtopic=4713&hl=

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
kurna mój 1 mod a ja mam siedzieć już trzeci dzień nad 1 questem? lepiej już zrobć jakiś itemik do nowego monstera i na udowodnienie go przynieść :D  w każdym razie dzięki na przyszłość się przyda :]  ;]
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

dialog się nie wyświetla
#9 2009-06-13, 18:35(Ostatnia zmiana: 2009-06-16, 00:03)
if ( Wld_DetectNpc(self,instancja moba,tutaj chyba rutyna moba?,-1) && (Npc_GetDistToNpc(self, other)<zasięg npca :D ) )



Taki warunek ma pan Viran w quescie z krwiopijcami:

if ( Wld_DetectNpc(self,bloodfly,ZS_MM_Rtn_Wusel,-1) && (Npc_GetDistToNpc(self, other)<2000) )

Mam nadzieję ze tera pomogłem ;]
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry