Wrong Type 2061 1

O temacie

Autor Kapec

Zaczęty 12.06.2009 roku

Wyświetleń 2061

Odpowiedzi 1

Kapec

Kapec

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

Kapec

Wrong Type
2009-06-12, 18:48(Ostatnia zmiana: 2009-06-12, 19:08)
Nie będę owijał w bawełnę:
instance Dia_Kalliach_powitanie   (C_INFO)
{
npc = kdw_2000_kalliach;
nr = 1;
condition =  Dia_Kalliach_powitanie_condition;
information =  Dia_Kalliach_powitanie_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "Jak leci?";
};
FUNC int  Dia_Kalliach_powitanie_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID  DIA_Kalliach_powitanie_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Kalliach_powitanie_1_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_powitanie_1_02"); //Witaj. Cóż, ostatnimi czasy coraz gorzej.
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_powitanie_1_03"); //Nie chcę cię zanudzać historiami starego maga.

Log_CreateTopic(CH1_mag, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_mag, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(CH1_mag, "Spotkałem pewnego maga w niebieskiej szacie. Wydaje być się bardzo strapiony. Ciekawe co mu dolega.");
};
instance Dia_Kalliach_rozmowa1   (C_INFO)
{
npc = kdw_2000_kalliach;
nr = 1;
condition =  Dia_Kalliach_rozmowa1_condition;
information =  Dia_Kalliach_rozmowa1_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "Mam dużo czasu. Opowiadaj.";
};
FUNC int  Dia_Kalliach_rozmowa1_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID  DIA_Kalliach_rozmowa1_info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Kalliach_rozmowa1_1_01"); //Mam dużo czasu. Opowiadaj.
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_rozmowa1_1_02"); //Jestem zmęczony, chcę chwilkę odpocząć.
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_rozmowa1_1_03"); //A w dodatku zaschło mi w gardle. Podzielisz się piciem ze mną, wędrowcze?
};
instance Dia_Kalliach_rozmowa2   (C_INFO)
{
npc = kdw_2000_kalliach;
nr = 4;
condition =  Dia_Kalliach_rozmowa2_condition;
information =  Dia_Kalliach_rozmowa2_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description =  "Daj coś o picia...";
};
FUNC int  Dia_Kalliach_rozmowa2_condition()
{
   IF (Npc_KnowsInfo(hero, dia_kalliach_rozmowa1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID  DIA_Kalliach_rozmowa2_info()
{
IF (Npc_HasItems(other, itfowine > 0))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_piwo))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_woda))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_brak))
{
Info_Addchoice (DIA_Kalliach_rozmowa2, "Wino", DIA_Kalliach_rozmowa2_wino);
};
IF (Npc_HasItems(other, itfobeer > 0))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_wino))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_woda))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_brak))
{
Info_Addchoice (DIA_Kalliach_rozmowa2, "Piwo", DIA_Kalliach_rozmowa2_piwo);
};
IF (Npc_HasItems(other, itfowater > 0))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_wino))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_piwo))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_brak))
{
Info_Addchoice (DIA_Kalliach_rozmowa2,"Woda", DIA_Kalliach_rozmowa2_woda); };

IF (Npc_HasItems(other, itfowine >= 0))
&& (Npc_HasItems(other, itfobeer >= 0))
&& (Npc_HasItems(other, itfowater >= 0))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_wino))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_piwo))
|| (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Kalliach_rozmowa2_woda))
{
Info_Addchoice (DIA_Kalliach_rozmowa2, "Nie mam nic", DIA_Kalliach_rozmowa2_brak);
};
};
func void DIA_Kalliach_rozmowa2_wino()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_rozmowa2_wino_1_01"); //Mam wino. Łyknij sobie
B_GiveInvItems (other, self, itfowine, 1);
AI_Output (other, self,"DIA_Kalliach_rozmowa2_wino_1_02"); //Dzięki, chłopcze, wielkie dzięki.
B_givexp (100);
AI_useItem (self, itfowine);
AI_Output (self, other,"DIA_Kalliach_rozmowa2_wino_1_03"); //Nie ma to jak delikatne, rozgrzewające wino. To co chcesz wiedzieć?
B_LogEntry(CH1_Mag, "Dałem magowi butelkę wina. Od razu stał się rozmowniejszy.");
Info_ClearChoices (DIA_Kalliach_rozmowa2);
};
func void DIA_Kalliach_rozmowa2_piwo()
{
AI_Output (other, self, "dia_kalliach_rozmowa2_piwo_1_01"); //Mam tu piwo. Łyknij sobie.
AI_Output (self, other, "dia_kalliach_rozmowa2_piwo_1_02"); //Dzięki, chłopcze, wielkie dzięki.
B_GiveInvItems (other, self, itfobeer, 1);
B_givexp (75);
AI_useItem (self, itfobeer);
AI_Output (self, other, "dia_kalliach_rozmowa2_piwo_1_03"); //Gorzkie, zimne piwo. *wzdycha* O co chesz się spytać?
B_logentry (CH1_mag, "Dałem magowi butelkę piwa. Od razu stało się bardziej rozmowny.");
Info_ClearChoices (DIA_Kalliach_rozmowa2);
};
func void DIA_Kalliach_rozmowa2_woda()
{
AI_Output (other, self, "dia_kalliach_rozmowa2_woda_1_01"); //Mam dla ciebie trochę wody.
AI_Output (self, other, "dia_kalliach_rozmowa2_woda_1_02"); //Dziękuję.
B_GiveInvItems (other, self, itfowater, 1);
AI_useitem (self, itfo_water);
B_givexp (50);
AI_Output (self, other, "dia_kalliach_rozmowa2_woda_1_03"); //Chłodna, smaczna woda... Co chciałeś?
B_logEntry (CH1_mag, "Dałem magowi butelkę wody. Nieco się ożywił. Mam nadzieję.");
Info_ClearChoices (DIA_Kalliach_rozmowa2);
};
func void DIA_Kalliach_rozmowa2_brak()
{
AI_Output (other, self, "dia_kalliach_rozmowa2_brak_1_01"); //Niestety nic dla ciebie nie mam.
AI_Output (self, other, "dia_kalliach_rozmowa2_brak_1_02"); //Szkoda. Wróć, jak będziesz miał coś do picia.
Info_ClearChoices (DIA_Kalliach_rozmowa2);
AI_StopProcessInfos(self)
};
Rzecz w DIA_Kalliach_rozmowa2_brak. ZSpy ględzi, że ten typ jest zły (wrong type) :P
Nie wiem nawet dokładnie w której linijce co jest źle bo nie było napisane ;/

Zmieniłem sposób wyświetlania z codebox na code,
Adanos
 
What are we waitin' for!

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tu masz odpowiedź: http://themodders.org/index.php?showtopic=5358

Jeśli chcesz zrobić coś takiego, to zrób to na zmiennych.

BTW Przy zakładaniu nowego tematu upewnij się, że takowego nie było...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry