surface.3ds jest częścią świata, więc po skończonej edycji trzeba połączyć go za pomocą funkcji macro.
2.Włączam spacera
3.Otwieram SURFACE2
4.Wprowadzam zmiany (dodaję ławkę niedaleko startu, jakąś beczkę i waypointa PROBA)
5.Kompiluje świat (outdoor, editormode)
6.Kompiluję światło (jakość wysoka, cały teren)
nie rozumiem tej kolejności, jak wczytujesz mesha to musisz na początku skompilować świat na indoor lub outdoor + kompilacja światła, jak zaznaczysz opcję editormode to nie wstawisz vobów itp. ale za to będziesz mógł świat przeteksturować.
7.Zapisuję świat jako mesh (bo jako zen się nie da), potem zmieniam nazwę z SURFACE2 na SURFACE.
jak nie zaznaczysz opcji editormode to będziesz mógł zapisać jako zen. Przy dużych zenach radzę zapisywać pod inną nazwą niż oryginalny zen ponieważ spacer potrafi się zawiesić przy zapisywaniu.
8.Pakuję, wypełniam główne okienka do góry i to po prawej na dole (daje do niego gothic.dat, SURFACE.3ds, world.zen i defaultmod.ini).
Jak nie zmieniałeś nic w skryptach, to nie potrzeba tam gothic.dat, surface.3ds też, tylko twój przerobiony zen.
plik nazwa_twojego_moda.ini nie może być wrzucana do paczki powinna być wklejona do katalogu system.
W tym pliku wpisujesz nazwę twojej paczki z modem oraz nazwę twojego zena.
9.Po zrobieniu paczki włączam moda przez gothic starter z opcjami window mode, repearse scriptfiles i VDFS-physical first.
włącz zwykłego gothic startera, tego co ma tylko opcję Play the Game
Tutoriale na budowę paczki i napisanie pliku *.ini powinny być na forumi, to byłoby na tyle, chyba pomogłem.