problem (nie zapisuje zmian w grze) 3669 13

O temacie

Autor lemek

Zaczęty 4.06.2009 roku

Wyświetleń 3669

Odpowiedzi 13

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

lemek

problem (nie zapisuje zmian w grze)
2009-06-04, 21:18(Ostatnia zmiana: 2009-06-04, 21:22)
tak wiem zaraz napiszecie że jest o tym masa tutoriali, ale ja je wszystkie przewertowałem słowo w słowo, skrypty najwyraźniej są dobre bo jak uruchamiam za pomocą Gothic II MDK (w wersji niemieckiej) to zSpy nie wyświetla komunikatu o jakimkolwiek błędzie. A mam taki oto problem że gdy pisze nowy skrypt np. miecza z tego tutoriala --> http://themodders.org/index.php?showtopic=314, to gdy wchodzę w grę przez gothic MDK (ten poradnik http://themodders.org/index.php?showtopic=106, i wpisuje "insert itMw_1h_Miecz" pisze że nie znaleziono takie przedmiotu.

a o to screen co zaznaczam w opcjach i czym uruchamiam grę



http://img87.imageshack.us/img87/1483/problemtmd.jpg
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
pokaż skrypt moze ktos zobaczy jakiś błąd nie jest powiedziane ze wszystko dobrze dałeś :P
pliki 3ds i asc masz tam gdzie powinny być ?
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
@up o to i skrypt

Cytuj
INSTANCE ItMw_1h_Miecz(C_Item)
{
name = "Miecz";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;
value = Value_Miecz;

damageTotal = Damage_Miecz;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Miecz;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Miecz;
visual = "ItMw_037_1h_sword_long_02.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};


nic nie zmieniałem, to jest zwykły miecz który ma po prostu zmienione wartości :P  więc wszystkie animacje, tekstury oraz modele powinny być w grze.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
hmm.sprawdziłem u sibei czy moge dodać drugi tkai sam miecz tylko o innej nazwie i działa, tu nie wiem czemu.


nie mam g1 chwilowo ale czy jest taki 3ds
visual = "ItMw_037_1h_sword_long_02.3DS";


mam wszystkie 3ds z g1  w g2 wrzucone ale tego znalezc nie moge
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
@up wiesz no, ja już próbowałem, zawszę biorę pod uwagę błędy takie jak niewłaściwy skrypt itp :P  próbowałem robić i zbroje, i sporo przedmiotów z innych tutoriali.... mam pecha widać :(
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
ja tam jak chce zrobić taką samom broń ale o innej nazwie kopiuje skrypt,wklejam go na samym dole i zmianiam tylko nazwe do prezyzwania, około 1min roboty
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
a teraz nasuwa mi się kolejny dziwny problem... sprawdziłem po prostu kopiując skrypt jakiegoś miecza i zmieniłem jego nazwę, nie zadziałało. Ale to było do przewidzenia, w każdym razie spróbowałem coś wstawić spacerem też nie zadziałało.... i w końcu próbowałem podmienić teksturę GoManem i zgadnijcie co ? nie zadziałało tak zgadliście. hmm Jakieś pomysły bo mi się już skończyły ?? MAM GII NK oryginalną wersję, tak próbowałem przeinstalowywać.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
a ty wogule robisz Reparse Scripts?
dobra wstaw ten skrypt,zrób reprease

i przywołaj go kodem shit_sword

przedchwila go zrobiłem i  działa...żebys był pewny.to zwykły topór z gothicx IInk

INSTANCE shit_sword (C_Item)
{   
   name             =   "Beznadziejna broń";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_AXE;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   Value_VLKAxe;

   damageTotal        =    Damage_VLKAxe;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range             =     RANGE_VLKAxe;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   Condition_VLKAxe;
   visual             =   "Itmw_010_1h_vlk_hatchet_01.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
no właśnie o to chodzi że robię dokładnie tak jak w tym tutorialu:
-http://themodders.org/index.php?showtopic=44

ten topór mi nie działa. może ja nakręcę film jak to robi i wstawię go na YouTube i podam linka :/  aby było bardziej obrazowo.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
no właśnie o to chodzi że robię dokładnie tak jak w tym tutorialu:
-http://themodders.org/index.php?showtopic=44

ten topór mi nie działa. może ja nakręcę film jak to robi i wstawię go na YouTube i podam linka :/  aby było bardziej obrazowo.


wklej ten skrypt do it_mealeweapon czy weaponmeale(niechce mis ie sprawdzac jak poprawnie jest)


i  zapisz. uruchom gothic starter mod zznacz gothic i represe scripts.uruchom gre. wczytaj save czy wez nowa gre, przywołaj ten item,powinno dzialac.
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
i w tym jest właśnie problem, bo ja tak robię, dobrze wiem gdzie wklejać skrypty wiem sporo rzeczy bo w G1 wszystko śmiga a GII NK jakieś oporne :/
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
i w tym jest właśnie problem, bo ja tak robię, dobrze wiem gdzie wklejać skrypty wiem sporo rzeczy bo w G1 wszystko śmiga a GII NK jakieś oporne :/

to ja nie wiem juz.ja przerabim gIInk który z około tam 2gb ma teraz 8,4gb ;) (nowemiecze,zbroje,animacje,postacie,dialogi,wszystko co było w g1)
 

lemek

lemek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
ej a może to być spowodowany kiczową wersją GII MDK ??
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
jak ściągałeś z woga to nie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry