Dialogi 2426 8

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 19.05.2009 roku

Wyświetleń 2426

Odpowiedzi 8

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Dialogi
2009-05-19, 18:01(Ostatnia zmiana: 2009-05-19, 18:10)
Witam mam problem. prubuje zrobić dialog ze stwożonym NPC'tem, lecz gdy próbuje z nim rozmawiać cały czas pisze ENDE. całkiem jak by go nie widział. dodam że zapisywałem Output-Unions proszę o pomoc!
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Dialogi
#1 2009-05-19, 18:25(Ostatnia zmiana: 2009-05-19, 18:25)
Podaj skrypt dialogu, najpierw skasuj te pliki które są w folderze CUTSCENE, potem w spacerze Aktualizuj i Zapisz :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Marik_EXIT(C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 999;
condition = DIA_Marik_EXIT_Condition;
information = DIA_Marik_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Marik_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Marik_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> Elo
//========================================

INSTANCE DIA_Marik_Elo (C_INFO)
{
   npc = EBR_2222_Marik;
   nr = 1;
   condition = DIA_Marik_Elo_Condition;
   information = DIA_Marik_Elo_Info;
   permanent = FALSE;
   Important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Marik_Elo_Condition()
{
if (Npc_GetDistToWP (self, "1") < 4)
{
return TRUE;
};
};


func VOID DIA_Marik_Elo_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_01"); //Elo Elo 3 2 0
AI_Output (other, self ,"DIA_Marik_HELLO1_15_02"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_03"); //Nazywam się Marik, jestem tu by wprowadzić Cię w świat nowego moda
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Club_01, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_04"); //Proszę to masz tak na dobry początek
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_05"); //...a i jeszcze to
B_GiveInvItems (self, other, VLK_ARMOR_L, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_06"); //Nic więcej nie mam
AI_Output (other, self ,"DIA_Marik_HELLO1_15_07"); //Dziękuje bardzo. Jak mogę się odwdzięczyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_08"); //Ni jak nie możesz, przeciesz jestem magnatem
AI_Output (other, self ,"DIA_Marik_HELLO1_15_09"); //Faktycznie zapomniałem
AI_Output (self, other ,"DIA_Marik_HELLO1_03_10"); //Trzymaj się
AI_Output (other, self ,"DIA_Marik_HELLO1_15_11"); //Jeszcze raz THX! Wajcha

AI_StopProcessInfos (self);
};
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
if (Npc_GetDistToWP (self, "1") < 4)

Czy NPC aby napewno spełnia ten warunek? Musi być 4cm koło tego waypointa aby pojawił się dialog :lol2:  Chociaż dziwne też że jest ENDE a nie koniec...... Skrypty zreprasowało dobrze, ou.bin i tamten drugi pliczek dodany do paczki? Poza tym to G2NK czy G1 bo jeśli G1 to dialogi lekko inaczej te numerki wyglądają :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
G1 robiłem z oboma i z jednym
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Polecam programik Dialog Maker, na 100% wszystko dobrze robi, bo ja akurat nie mam ci dać jak powinno być dobrze na pamięć nie pamiętam :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
teraz jestem całkiem zdziwiony skopiowałem skrypt żywcem Barthola przerobiłem jedynie ID i Imie

a oto skrypt
// **************************************
// EXIT
// **************************************

instance DIA_Marik_Exit (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 999;
condition = DIA_Marik_Exit_Condition;
information = DIA_Marik_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC int DIA_Marik_Exit_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Marik_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// ************************************************************
// HAllo
// ************************************************************

INSTANCE Info_Marik_HAllo (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_HAllo_Condition;
information = Info_Marik_HAllo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};  

FUNC INT Info_Marik_HAllo_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID Info_Marik_HAllo_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_HAllo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_01"); //Nazywam się Marik. Zajmuję się zaopatrywaniem Magnatów.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_02"); //Dostarczam im wszystkiego - od ziela, przez żywność, aż po kobiety.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_03"); //Oprócz tego pilnuję tych imbecyli z kuchni.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_04"); //Te błazny powinny mi być wdzięczne. Gomez nie toleruje partactwa, nawet w kuchni. Poprzednich dwóch kucharzy skarmił topielcom w rzece.
};

// ************************************************************
// PERM TRADE
// ************************************************************

INSTANCE Info_Marik_PERM (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_PERM_Condition;
information = Info_Marik_PERM_Info;
permanent = 0;
description = "Chcę dobić z tobą targu.";
Trade = 1;
};  

FUNC INT Info_Marik_PERM_Condition()
{
//SN: Problematisch, da Marik auch einen wichtigen Schlüssel hat!
// if (Npc_KnowsInfo(hero, Info_Marik_Hallo))
// {
// return 1;
// };
};

FUNC VOID Info_Marik_PERM_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_PERM_15_00"); //Chcę dobić z tobą targu.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_PERM_12_01"); //Mam sporo ciekawych rzeczy - jeśli masz wystarczająco dużo rudy.
};


// ************************************************************
// KRAUTBOTE von Kalom
// ************************************************************

INSTANCE Info_Marik_Krautbote (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_Krautbote_Condition;
information = Info_Marik_Krautbote_Info;
permanent = 1;
description = "Mam tu trochę ziela dla Gomeza. Przysyła je Cor Kalom.";
};  

FUNC INT Info_Marik_Krautbote_Condition()
{
if (Kalom_Krautbote == LOG_RUNNING)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID Info_Marik_Krautbote_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_Krautbote_15_00"); //Mam tu trochę ziela dla Gomeza. Przysyła je Cor Kalom.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_01"); //Pokaż!

if (Npc_HasItems(other, itmijoint_3) >= 30)
{
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_02"); //Hmmmmmmm ...
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_03"); //Świetnie! Gomez zaczął się już niecierpliwić. Masz szczęście, że przyniosłeś je jeszcze dzisiaj!
AI_Output (other, self,"Info_Marik_Krautbote_15_04"); //A co z moją zapłatą?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_05"); //Spokojnie... Masz tu 500 bryłek rudy. Taka była umowa.

B_GiveInvItems  (other,self,itmijoint_3,30);
CreateInvItems  (self,itminugget, 500);
B_GiveInvItems (self,other, itminugget, 500);

Kalom_DeliveredWeed = TRUE;
B_LogEntry (CH1_KrautBote, "Marik dał mi 500 bryłek rudy za dostarczenie ziela.");
B_GiveXP (XP_WeedShipmentDelivered);

Info_Marik_Krautbote.permanent = 0;
}
else
{
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_NoKraut_12_00"); //Jak na posłańca masz przy sobie trochę za mało ziela! Mam nadzieję, że nie sprzedałeś go komuś innemu! Wróć, jak będziesz miał całą partię.
};
};

// **************************************************************************
// Wartet auf den SC
// **************************************************************************

instance  DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
condition = DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Condition;
information = DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Info;
important = 1;
permanent = 0;
};

FUNC int  DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Condition()
{
if ExploreSunkenTower
{
return TRUE;
};
};
FUNC void  DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Info()
{
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);
AI_GotoNpc (self, other);
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_01"); //Podejrzewałem, że prędzej czy później ktoś spróbuje użyć pentagramu.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_02"); //Ale w odróżnieniu od tego zdradzieckiego kowala, Stone'a, CIEBIE już nie potrzebujemy!
AI_Output (other, self,"Info_Marik_15_03"); //Gdzie jest Stone?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_04"); //Za kratkami! Ale ciebie czeka miły, przytulny GRÓB!
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_05"); //Brać go, chłopcy! Posiekać go!

AI_StopProcessInfos (self);

self.guild = GIL_EBR;
Npc_SetTrueGuild (self, GIL_EBR);
};

Powiedzcie co robie źle że cały czas mam ENDE
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bo są niespełnione conditionale ? Ale coś robisz źle, bo nie powinno być ENDE tylko Koniec xD Ablo w spacerze źle, albo nie wrzucasz OU.bin do paczki albo Gothic.dat nie masz do paczki wrzuconego.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Dialogi
#8 2009-05-19, 22:41(Ostatnia zmiana: 2009-06-11, 17:53)
popróbuje

Nadal nic! proszę o pomoc

ok poradziłem sobie. jednak powiedzenie "jak chcesz coś zrobić dobrze zrób to sam" się sprawdza :)

Połączyłem posty i zamknąłem temat,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry