Zaawansowane opcje Menu 3166 12

O temacie

Autor Althar

Zaczęty 2.05.2009 roku

Wyświetleń 3166

Odpowiedzi 12

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Chciałbym zrobić takie coś: Gramy sobie, zrobiliśmy coś np. zabiliśmy 200 ścierwojadów. To chciałbym by w Menu dać opcję: "Dodatki" i jak np. zabije się te ścierwojady pojawiła się opcja np. "film jakiśtam" i po kliknięciu na to włączyłby się filmik. Albo, że jak czegoś nie zrobiłeś to nie włączał się filmik tlyko był np. dźwięk. I jeszcze, żeby to działało na ogół gry, nie tylko na zapis. Da się w ogóle zrobić takie coś ? Mi się wydaje to mało prawdopodobne, ale nie jestem pewien, więc proszę o pomoc.
 

Beniak xdd

Beniak xdd

Użytkownicy
posty17
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie jestem pewien czy da się zrobić takie coś w menu ale może mógłbyś zrobić taką książkę, gdzie możnaby było oglądać filmiki (na podstawie dialogu). I wtedy jakbyśmy zabili powiedzmy 70 ścierwojadów to robisz warunek if i odtwarza się sam dźwięk, a jaby było powyżej 100 to leci cały filmik.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Właśnie taki miałem plan B, ale fajnie by było zrobić takie coś w menu...
 

Beniak xdd

Beniak xdd

Użytkownicy
posty17
Propsy1
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że ale zrobić takie coś trzebaby w silniku pogrzebać :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Mi się wydaje, że można by spróbować to zrobić. W końcu są skrypty do menu, więc czemu nie...

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Wiem, są skrypty, ale nie wiem jak to zrobić niestety i nie wiem czy by to w ogóle działało na całą grę bez naruszenia silnika gry, bo chcę to tak zrobic na ogół gry, nie na określony save.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodanie jakiejś opcji do menu nie powinno być problemem... Co do reszty, to trzeba się tym trochę pobawić i sprawdzić...

Lakis

Lakis

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Coś takiego, jak ty proponujesz, czyli za zabicie jakiegoś potworka odblokowujesz film nie przejdzie, bo skrypty menu i świata (npc, itemy, dialogi itp.) są w kompilowane do oddzielnych plików.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Tak myślałem, że to niemożliwe. Trudno, zrobię księgę i też będzie dobrze.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zaawansowane opcje Menu
#9 2009-05-03, 21:45(Ostatnia zmiana: 2009-05-03, 21:47)
Cytat: Lakis  Dzisiaj#msgote author=Lakis  Dzisiaj date= 20:34\'
Coś takiego, jak ty proponujesz, czyli za zabicie jakiegoś potworka odblokowujesz film nie przejdzie, bo skrypty menu i świata (npc, itemy, dialogi itp.) są w kompilowane do oddzielnych plików.
A gdyby skompilować skrypty menu i świata do jednego pliku?

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Ale pojawia się pytanie: Jak ?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dobra, może trochę się źle wyraziłem, ale chodzi oto, że np. pola statystyk są w menu.dat, natomiast wartości poszczególnych atrybutów są w gothic.dat. Są niezależnie kompilowane odpowiednie pliki, ale w grze widać ich "połączenie".

Lakis

Lakis

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Ale kompilowane jest najpierw menu, a później dopiero główna gra, więc bez grzebania w kompilatorze nie da rady.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry