Gothic MP 37214 118

O temacie

Autor GeneralLee

Zaczęty 24.04.2009 roku

Wyświetleń 37214

Odpowiedzi 118

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Cień, Zysk i inni mają rację. Nie możesz odbijać tak krytyki.

- To jest złe, brzydko wygląda.
- Nie, to wygląda fajnie.
 

Topolas

Topolas

Użytkownicy
posty2
Propsy3
  • Użytkownicy
Brak animacji zawsze wygląda zniechęcająco.
Po prostu pokazaliśmy Wam na jakim etapie prac obecnie jesteśmy.

Animacje będziemy oceniać w wersji 0.3
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy

Zysk

Gothic MP
#102 2009-07-15, 22:31(Ostatnia zmiana: 2009-07-15, 22:31)
Cytat: Topolas link=topic=5776.msg56905#msg56905 date=Jul 15 2009, 10:36 AM\'
1. Wszystko działa.
2. Pomysł może jest kiepski, ale jakoś dużo osób na to czeka.
3. Jest dobrze.
4. Rzeczywiście jest całkiem dobrze.
1. jeśli uważasz, że znikanie postaci, szalejące paski życia (to wskazuje, że ich synchronizacja jest robiona prawdopodbnie totalnie na pałę) i ciągłe "skakanie", to znaczy że wszystko działa, to ok.
2. ta, każdy fan Gothica pogra 5 minut w epicki tryb areny...
3. cudownie
4. dokładnie to chciałem przekazać swoją wypowiedzią  ;(
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
czeka na to cała polska, jaram się jak ofiara inkwizycji.
 

Macrentofeth

Macrentofeth

Użytkownicy
posty43
  • Użytkownicy
Cytuj
1. jeśli uważasz, że znikanie postaci, szalejące paski życia (to wskazuje, że ich synchronizacja jest robiona prawdopodbnie totalnie na pałę) i ciągłe "skakanie", to znaczy że wszystko działa, to ok.
2. ta, każdy fan Gothica pogra 5 minut w epicki tryb areny...

1. To jest dopiero wersja 0.2.5.2. Szalejące paski życia - to bugi, które wystąpiły przy programowaniu. Są poprawiane, w wersji 0.3 z animacjami skaczących pasków już nie będzie. Także zanikania postaci. Wydaje mi się, że pokazywanie na bieżąco postępów było jednak złym pomysłem, bo większość osób głupi gameplay traktuje jak ostateczną wersję. Bynajmniej wy.
2. Ta, epicki tryb areny nie będzie trwał 5 minut i to co widzisz na gameplayu to tylko pokazanie tego co zrobiliśmy. O grywalność bać się nie musisz.

Poza tym my zaczęliśmy to robić dopiero 2 miesiące temu, a już robimy animacje. Dla przykładu GothicX tworzyło swojego mp ładnych parę lat. Wy mody robicie też w takim tempie. A my w 2 miesiące mamy już wersję widoczną na gameplayu. IMO to duże osiągnięcie.

Nikogo do grania nie zmuszamy. Na końcu chciałbym dodać, że klient Mutiplayer Arena po odpowiednim rozwinięciu mógłby udźwignąć dość rozwinięte MMORPG. Jednak nie chcemy za dużo obiecywać dlatego tworzymy Multiplayer Arena - najprawdopodobniej z wątkiem RPG (decyzja o jego umieszczeniu nie została jeszcze podjęta).

Cytuj
czeka na to cała polska

Nie bądź skromny, może od razu cały świat.

Cytuj
jaram się jak ofiara inkwizycji.

Tylko się nie spal.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ktoś tu się zaczyna spinać ;p .
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
Poza tym my zaczęliśmy to robić dopiero 2 miesiące temu, a już robimy animacje. Dla przykładu GothicX tworzyło swojego mp ładnych parę lat. Wy mody robicie też w takim tempie. A my w 2 miesiące mamy już wersję widoczną na gameplayu. IMO to duże osiągnięcie.

Myślę, że oni również mieli coś podobnego już po 2 miechach pracy, tylko tyle, że mierzyli wyżej, i tego nie chcieli pokazywać.

Aha, engine G1 i G2 są niemal takie same - program pasuje do obu gier?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic MP
#107 2009-07-16, 13:04(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 13:33)
Cytuj
Tylko się nie spal.

Oooo nie za ostro?  ;p  

Cytuj
2. Ta, epicki tryb areny nie będzie trwał 5 minut i to co widzisz na gameplayu to tylko pokazanie tego co zrobiliśmy. O grywalność bać się nie musisz.

Logiczne rozumowanie się kłania. Nikt nie powiedział, że Wasz epicki tryb areny będzie trwał 5 minut tylko że dla graczy jest to rozgrywka właśnie na czas oscylujący w granicach owych pięciu minut. O grywalność się nie martwię, gdyż niestety puki co jesteście tak samo wiarygodni jak Ci od gothic x-cośtam oraz wszystkie dzieci z youtube robiące fejki. Jeśli to wyjdzie choćby w postaci epickiego trybu areny to z pewnością spowoduje małe zamieszanie jednak raczej żaden myślący racjonalnie człowiek nie pokusiłby się o twierdzenie, iż jest to rewolucja do takiego stopnia, że może się wpisać w stały obraz sceny graczy gier Gothic. Ot, taka ciekawostka właśnie na "pięć minut" gry z kolegą z forum. Nic emocjonującego w obliczu całej półki profesjonalnych i niesamowicie grywalnych gier online różnej maści i gatunku. Sądzę, że warto sobie to zanotować w swojej prywatnej skali bo bez urazy, ale jak poprzednie grono pasjonatów i zapaleńców TFUrców gothicowych multi tak i Wy widocznie macie skryte ciągoty i fetysze na robienie rewolucji, czegoś co będzie niesamowicie popularne i grywalne co może się skończyć w najlepszym wypadku obudzeniem z ręką w nocniku :( . Przypominam, że ciągle rozmawiamy o prawie że 10 letniej grze (licząc od pierwszych grywalnych wersji), która nie jest przystosowana ani w istocie nie ma żadnych zadatków na tryb gry sieciowej. Mimo wszystko życzę jak najlepiej choć puki co niestety przez rzeszę niepoważnych twórców i oszustów jesteście mało wiarygodni i wszyscy podchodzą do tego z dystansem i sceptycyzmem. To zrozumiałe i nie ma co się oburzać.

Cytuj
Wy mody robicie też w takim tempie.

Z tym, że tworzenie modyfikacji to całkiem inna bajka niż kreowanie prostego połączenia pomiędzy obydwoma komputerami pozwalając przy tym na rozgrywkę w epickim trybie areny w którym animacja wygląda jakby postać była w 2d tak więc jest to porównanie mało stosowne.
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Czyżby ktoś tu hamował rozwój forum? Nie, niemożliwe, to byłaby już hipokryzja ;p
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic MP
#109 2009-07-16, 13:25(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 13:39)
Wybacz ale jest różnica pomiędzy napisaniem, że dla mnie "Gothic Multiplayer" nie jest niczym specjalnym a atakiem w stronę nowych modderów na forum ze strony twojego klienta, panie mecenasie. Mam prawo tak napisać i wcale nie muszę się podniecać osiągnięciem zaprezentowanym w filmiku, który przewiną się gdzieś u góry strony bo widziałem takich filmów dziesiątki włącznie z osławionym "gothic x-multiplayer" na czele. Twórcy chcąc nie chcąc muszą się liczyć i być gotowi na głosy sceptycyzmu właśnie z tego względu, że nie jest to już pierwszy zapowiadany tego typu projekt i nie pierwszy gdzie pokazano jakąś walkę, rzekomo prowadzoną przez połączenie internetowe nawet jeśli ich projekt jest prawdziwy i faktycznie ma szanse powstać.

Ale, wiadomo napisanie, że się nie podoba jest na równi z nagonką na modderów Mount & Blade bo "tu jezd Gotidź i iććie!!!". Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy obydwoma sytuacjami i musisz się na siłę przypierdalać szukając na kogoś haków i domniemanej hipokryzji, której tu nie ma to niestety żal mi Cię bo na chwilę obecną zachowujesz się tak samo jak osoba, której próbujesz dojebać czyli ja. Pomyśleć, że poprzednio coś mówiłeś o jakimś poziomie merytorycznym i pewnym stopniu polemiki pod który nie zejdziesz - gratulacje, właśnie sięgnąłeś poziomu dna i prezentujesz zachowania z tej samej półki, którą próbujesz usilnie piętnować. Jeśli mowa o prawdziwej hipokryzji to właśnie ją nam prezentujesz, wyłącznie własną postawą.
 

GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
rozmawiamy o prawie że 10 letniej grze (licząc od pierwszych grywalnych wersji), która nie jest przystosowana ani w istocie nie ma żadnych zadatków na tryb gry sieciowej.



Nie wiem czy mówimy o tej samej grze Gothic miał być grą MMO.....
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic MP
#111 2009-07-16, 13:45(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 13:45)
Jeśli twórcy mają stosowne umiejętności, są w stanie przebudować czy zrekonstruować cały gameplay dla realiów gry mmorpg to czemu nie? Inna sprawa, że jest to mało prawdopodobne ale różne rzeczy bywają.
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Wybacz ale jest różnica pomiędzy napisaniem, że dla mnie "Gothic Multiplayer" nie jest niczym specjalnym a atakiem w stronę nowych modderów na forum ze strony twojego klienta, panie mecenasie. Mam prawo tak napisać i wcale nie muszę się podniecać osiągnięciem zaprezentowanym w filmiku, który przewiną się gdzieś u góry strony bo widziałem takich filmów dziesiątki włącznie z osławionym "gothic x-multiplayer" na czele. Twórcy chcąc nie chcąc muszą się liczyć i być gotowi na głosy sceptycyzmu właśnie z tego względu, że nie jest to już pierwszy zapowiadany tego typu projekt i nie pierwszy gdzie pokazano jakąś walkę, rzekomo prowadzoną przez połączenie internetowe nawet jeśli ich projekt jest prawdziwy i faktycznie ma szanse powstać.

Ale, wiadomo napisanie, że się nie podoba jest na równi z nagonką na modderów Mount & Blade bo "tu jezd Gotidź i iććie!!!". Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy obydwoma sytuacjami i musisz się na siłę przypierdalać szukając na kogoś haków i domniemanej hipokryzji, której tu nie ma to niestety żal mi Cię bo na chwilę obecną zachowujesz się tak samo jak osoba, której próbujesz dojebać czyli ja. Pomyśleć, że poprzednio coś mówiłeś o jakimś poziomie merytorycznym i pewnym stopniu polemiki pod który nie zejdziesz - gratulacje, właśnie sięgnąłeś poziomu dna i prezentujesz zachowania z tej samej półki, którą próbujesz usilnie piętnować. Jeśli mowa o prawdziwej hipokryzji to właśnie ją nam prezentujesz, wyłącznie własną postawą.

Thoro, to nic personalnego, uwierz mi... ;p
 

Macrentofeth

Macrentofeth

Użytkownicy
posty43
  • Użytkownicy

Macrentofeth

Gothic MP
#113 2009-07-16, 13:55(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 14:02)
Cytuj
Aha, engine G1 i G2 są niemal takie same - program pasuje do obu gier?

Nie testowaliśmy, ale prawdopodobnie wystarczyłoby zmienić adres pamięci Gothika.

Cytuj
mierzyli wyżej

Właśnie nie chcemy popełniać tego błędu.

Cytuj
Z tym, że tworzenie modyfikacji to całkiem inna bajka niż kreowanie prostego połączenia pomiędzy obydwoma komputerami pozwalając przy tym na rozgrywkę w epickim trybie areny w którym animacja wygląda jakby postać była w 2d tak więc jest to porównanie mało stosowne.

Animację są właśnie dodawane ;p . Zauważ numerację wersji, my nie mamy zamiaru wydać zwykłego programu, który umożliwia połączenie 2 osób z animacjami.

Cytuj
puki

póki  :(  

Cytuj
która nie jest przystosowana ani w istocie nie ma żadnych zadatków na tryb gry sieciowej.

trochę napiszę teraz offtopu, ale mylisz się. Gothic jest częściowo przystosowany do trybu gry sieciowej. Niestety my idziemy inną drogą, bez grzebania w engine, zewnętrznie. Mianowicie, w Gothiku jest mnóstwo niewykorzystanych ostatecznie rzeczy: obsługa protokołu HTTP, mierzenie parametrów napięć w komputerze, szyfrowanie połączenia, funkcje internet explorera, przetwarzanie url na ip, dodawanie kont użytkowników internetowych, przeszukiwanie rejestru Windows etc. To część z nich i niektóre są prawdopodobnie pozostałością po niedodanym trybie Multiplayer.

Skoro nie widzisz sensu takich prac przy 10 letniej grze to twoja sprawa. My objęliśmy taki cel i go realizujemy. Nie dla jakiegoś renesansu, z inspiracji, dla poszerzenia swoich umiejętności.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
trochę napiszę teraz offtopu, ale mylisz się. Gothic jest częściowo przystosowany do trybu gry sieciowej. Niestety my idziemy inną drogą, bez grzebania w engine, zewnętrznie. Mianowicie, w Gothiku jest mnóstwo niewykorzystanych ostatecznie rzeczy: obsługa protokołu HTTP, mierzenie parametrów napięć w komputerze, szyfrowanie połączenia, funkcje internet explorera, przetwarzanie url na ip, dodawanie kont użytkowników internetowych, przeszukiwanie rejestru Windows. To część z nich i niektóre są prawdopodobnie pozostałością po niedodanym trybie Multiplayer.

O, to zwracam honor bo o tym faktycznie nie wiedziałem ;p .

Cytuj
Właśnie nie chcemy popełniać tego błędu.

+
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy

Zysk

Gothic MP
#115 2009-07-16, 14:07(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 14:08)
no to raczej powinni usunąć ten syf ze swojego kodu podczas wydania, skoro nie korzystali. chyba, że po prostu jakaś biblioteka zapewniała między innymi dostęp do takich opcji.

poza tym, różnica pomiędzy tym, czym Gothic jest, a czym miał być, jest mniej więcej taka jak między tym, czym był komunizm, a czym miał być.

w ogóle, czym jest Gothic? chyba łatwiej powiedzieć, czym nie jest: Gothic nie jest grą MP.

w każdym razie, może coś wam się uda, ale wątpię, żeby się w to ciekawie grało
 

Macrentofeth

Macrentofeth

Użytkownicy
posty43
  • Użytkownicy

Macrentofeth

Gothic MP
#116 2009-07-16, 14:19(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 14:31)
Radzę poprzeglądać engine Gothika, pogrzebać w nim trochę, jest mnóstwo śmieci. Panowie z PB nie słyną z profesjonalizmu i nie zamieszczają w większości komentarzy do swojego kodu, a o usuwaniu śmieci, pozostałości już nie wspomnę ;p .

Cytuj
w ogóle, czym jest Gothic?


stertą śmieci, których jest więcej niż gry, która zrobiła wielką karierę.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
nie zamieszczają w większości komentarzów do swojego kodu
co? skąd ty możesz wiedzieć, jakie mają komentarze? do kodu binarnego je wstawiali?

abstrahując, pisze się "komentarzy" i jakim programem otwieracie Gothica?
 

Macrentofeth

Macrentofeth

Użytkownicy
posty43
  • Użytkownicy

Macrentofeth

Gothic MP
#118 2009-07-16, 14:45(Ostatnia zmiana: 2009-07-16, 14:49)
O komentarzach wiem z tego co mówiło Trine Games przy produkcji ZB. Engine nie zawierał wg nich praktycznie żadnych komentarzy, a gdy już występowały to tam gdzie nie były potrzebne. Nie pamiętam dokładnie gdzie to czytałem, jak sobie przypomnę, napiszę.

Cytuj
jakim programem otwieracie Gothica?

GothicX ma program do edycji engine'u zewnętrznie. Więcej ci na ten temat nie powiem, oni wiedzą więcej. My używamy Cheat Engine do grzebania na potrzeby mp, ale on nic nie potrafi edytować. Można za to z jego pomocą znaleźć biblioteki odpowiadające za śmieci, które wyżej wymieniałem.


EDIT: przypomniało mi się. Mówiło o komentarzach CPT w wywiadzie, jego część jest na GS, a całość po ang. i niem. na WoGu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry