Nowe overlaymds 2798 7

O temacie

Autor maniek

Zaczęty 18.04.2009 roku

Wyświetleń 2798

Odpowiedzi 7

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
chce zrobić nowy styl chodzenia(I hyba  takie rzeczy nazywają się overlaymds). ten styl chodzenia(Ranny w brzuch) chce zrobić w blenderze ale ni chu chu wiem jak to się robi. A i jeszcze chciałem wiedżieć jak zrobić żeby po walce koleś miał taki styl chodzenia



ps. styl chodzenia nie taki jak Mag, arogancki itp. te style są tylko wtedy jak wciśnie się caps lock(chodzenie po woli) tylko takie jak np. Skeleton_fly lub Drunken które są "włączone" bez Caps lock'a.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Nowe overlaymds
#1 2009-04-18, 13:55(Ostatnia zmiana: 2009-04-18, 13:57)
Tego się nie robi w blenderze, tylko w 3ds maxie z Kerrax ASC Importer/Exporter.

Ale to ogólnie dość trudne - najpierw naucz się dobrze skryptów, bo się przyda.
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Tego się nie robi w blenderze, tylko w 3ds maxie z Kerrax ASC Importer/Exporter.

Ale to ogólnie dość trudne - najpierw naucz się dobrze skryptów, bo się przyda.
a nie da się inaczej? nie mam 3d max#msgote author=mEatrikZ link=topic=5729.msg49352#msg49352 date=1240056093]Tego się nie robi w blenderze, tylko w 3ds maxie z Kerrax ASC Importer/Exporter.

Ale to ogólnie dość trudne - najpierw naucz się dobrze skryptów, bo się przyda.[/quote]
a nie da się inaczej? nie mam 3d maxa a demo mi się będzie ściągało 30 dni(nie przesadzam, wiem bo próbowałem).
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Nowe overlaymds
#3 2009-04-18, 14:58(Ostatnia zmiana: 2009-04-18, 14:59)
Nie. Tylko 3d studio max ma kerraxa. Ściągaj triala u kumpla i nagraj na płytę/skopiuj na pendrive. Trial 2010 waży 700 mb, to nie aż tak dużo, jeśli kumpel ma lepszy net.
 

orpisek
  • Gość
Z resztą nawet jak będziesz go miał to będzie bardzo trudno. Problem nie polega na nauczeniu się opcji tylko chodzi o płynność animacji. Ja jeszcze się z tym bawię i uwierz to wcale nie jest takie łatwe. Ale próbuj. Ja nigdy nikogo nie ograniczam. Jak już to opanujesz to jeszcze jedna rzecz. MDS'y. To też nie jest proste. Ale jak się tego nauczysz to otworzą się przed tobą nowe możliwości i uwierz... nie przestaniesz na animacji chodzenia o_o  ...
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Z resztą nawet jak będziesz go miał to będzie bardzo trudno. Problem nie polega na nauczeniu się opcji tylko chodzi o płynność animacji. Ja jeszcze się z tym bawię i uwierz to wcale nie jest takie łatwe. Ale próbuj. Ja nigdy nikogo nie ograniczam. Jak już to opanujesz to jeszcze jedna rzecz. MDS#msgote author=orpisek link=topic=5729.msg49392#msg49392 date=1240127245]Z resztą nawet jak będziesz go miał to będzie bardzo trudno. Problem nie polega na nauczeniu się opcji tylko chodzi o płynność animacji. Ja jeszcze się z tym bawię i uwierz to wcale nie jest takie łatwe. Ale próbuj. Ja nigdy nikogo nie ograniczam. Jak już to opanujesz to jeszcze jedna rzecz. MDSy. To też nie jest proste. Ale jak się tego nauczysz to otworzą się przed tobą nowe możliwości i uwierz... nie przestaniesz na animacji chodzenia :P  ...
Dobra, załóżmy, że mam 3ds maxa. jak mam zrobić animacje? czy to coś takiego jak robienie animacji w pivot stickfigure animator(tylko w 3d)? co tam trzeba zrobić żeby go "zanimować?
 

orpisek
  • Gość
Jak masz powiedzmy 3ds maxa 5 to z woga ściągasz Kerrax Importer/Exporter Asc for 3ds max 5 (jak chcesz to 3ds też). Gothic Sourcerem wypakowujesz pliki ASC i wrzucasz je do folderu z grą czyli przykładowo C/Program Files/Gothic/Work/Data?Anims. Odpalasz 3ds maxa 5 bierzesz Open, zmieniasz format na ASC otwierasz plik HUM_BODY_NAKED. Możesz obejrzeć jakieś animacje przykładowo albo wsiąść się za robienie animacji od razu. klikasz na Auto Key na dole (w prawym dolnym będzie takie cos time cośtam xD to tam jak na to klikniesz to możesz zmienić klatki) przesuwasz o ile chcesz klatek w zależności od szybkości animacji. Na górze masz 3 przyciski którymi możesz obracać, przesuwać i skalować. Powiedzmy podnosisz rękę do góry (Rotate) zaznaczasz któryś z tych czerwonych kwadracików i podnosisz Rotate pojawią ci się takie kółka i nimi obracasz. Jak obrócisz to Set key i na przykład potem drugą rękę i masz animację że podnosi ci najpierw jedną ręke a później drugą. Jak coś jeszcze będzie niejasne pisz w temacie na PW. Mam nadzieję że pomogłem.

Pozdro....Orpis :P  ....
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Cytat: orpisek link=topic=5729.msg49435#msg49435 date=Apr 19 2009, 10:06 AM\'
Jak masz powiedzmy 3ds maxa 5 to z woga ściągasz Kerrax Importer/Exporter Asc for 3ds max 5 (jak chcesz to 3ds też). Gothic Sourcerem wypakowujesz pliki ASC i wrzucasz je do folderu z grą czyli przykładowo C/Program Files/Gothic/Work/Data?Anims. Odpalasz 3ds maxa 5 bierzesz Open, zmieniasz format na ASC otwierasz plik HUM_BODY_NAKED. Możesz obejrzeć jakieś animacje przykładowo albo wsiąść się za robienie animacji od razu. klikasz na Auto Key na dole (w prawym dolnym będzie takie cos time cośtam xD to tam jak na to klikniesz to możesz zmienić klatki) przesuwasz o ile chcesz klatek w zależności od szybkości animacji. Na górze masz 3 przyciski którymi możesz obracać, przesuwać i skalować. Powiedzmy podnosisz rękę do góry (Rotate) zaznaczasz któryś z tych czerwonych kwadracików i podnosisz Rotate pojawią ci się takie kółka i nimi obracasz. Jak obrócisz to Set key i na przykład potem drugą rękę i masz animację że podnosi ci najpierw jedną ręke a później drugą. Jak coś jeszcze będzie niejasne pisz w temacie na PW. Mam nadzieję że pomogłem.

Pozdro....Orpis ;)  ....
No pomogłeś. tylko mi jeszcze napisz jak mam nazwać, jak mam zapisać i zrobić żeby koleś(konkretny) po walce miał tą animacje ruchu(ranny) stania itp.?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry