Zbroja zmieniająca poze postaci 3170 10

O temacie

Autor maniek

Zaczęty 16.04.2009 roku

Wyświetleń 3170

Odpowiedzi 10

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy

maniek

Zbroja zmieniająca poze postaci
2009-04-16, 16:43(Ostatnia zmiana: 2009-04-23, 17:24)
Witam! ściągnąłem plik HUM_BODY_NAKED0.blend i robie "hełm" o nazwie liny skazańca, po prostu ustawiłem ręce żeby były skrzyrzowane za plecami i i związane właśnie tą wyżej wymienioną liną. Niby wszystko OK. zapisuje, potem włączam na nowo, patrze i G. . .o! jest jak było na początku(bez pozycji). Jedynie liny są tam gdzie je zostawiłem, ale co mi po tym skoro jak zrobie z tego ''hełm'' to po prostu liny będą latać za jego plecami.

                                                 Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Z tego co wiem, to w gothicu działają pliki *.3DS. *.blend'y chyba nie. Chcesz zrobić taki pancerz aby po założeniu zmieniał model ludzia na inny, tak? Dobrze rozumiem?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, to w gothicu działają pliki *.3DS. *.blend#msgote author=eto link=topic=5709.msg49185#msg49185 date=1239901051]Z tego co wiem, to w gothicu działają pliki *.3DS. *.blendy chyba nie. Chcesz zrobić taki pancerz aby po założeniu zmieniał model ludzia na inny, tak? Dobrze rozumiem?
chodzi o zbroje która zmienia położenie rąk- czuli mniej więcej tak jak mówisz
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, to w gothicu działają pliki *.3DS. *.blend#msgote author=eto link=topic=5709.msg49185#msg49185 date=1239901183]Z tego co wiem, to w gothicu działają pliki *.3DS. *.blendy chyba nie. Chcesz zrobić taki pancerz aby po założeniu zmieniał model ludzia na inny, tak? Dobrze rozumiem?
tak działają pliki 3ds. ale po zakończeniu pracy mogę zmienić rozszerzenie
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Zbroja zmieniająca poze postaci
#4 2009-04-17, 16:55(Ostatnia zmiana: 2009-04-17, 17:20)
No to nie wiem. Spytaj się jakiegoś animatora albo grafika 3D. Ktoś pewnie wie. Ale nie ja. Nie jestem ani jednym, ani drugim.

PS. Nie dubluj postów, użyj przycisku EDIT.
mEa: Bo za to można dostać warna :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

orpisek
  • Gość
A czy ty chcesz żeby po założeniu tej zbroi NPC normalnie chodził?
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
A czy ty chcesz żeby po założeniu tej zbroi NPC normalnie chodził?
"Nogami" tak ale ręce skrzyrzowane i związane  za plecami
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
To musiałbyś zrobić odpowiednią animację oraz model.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
To musiałbyś zrobić odpowiednią animację oraz model.
bo pomyślałem tak: jest taka animacja(point) co"wyciąga" ręke do przodu i nie zakłuca reszty, czyli machania drugął ręko i ruszania nogami i, że jak zrobiłbym takie wykrzywienie rąk w modelu zbroi to byłoby podobnie
 

orpisek
  • Gość
Musisz zrobić wszystkie animacje które chcesz żeby NPC z zawiązanymi rękami wykonywał
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Cytat: orpisek link=topic=5709.msg49331#msg49331 date=Apr 18 2009, 07:34 AM\'
Musisz zrobić wszystkie animacje które chcesz żeby NPC z zawiązanymi rękami wykonywał
Dobra a JAK zrobić tę animacje? bo w blenderze wiem tylko jak poruszać mu kończynami i innymi żeczami ale jak animacje to nie wiem, i jak mam nazwać tą animacje? (NAZWA MOJEJ ZBROI)_RUN? czy coś takiego?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry