Rejestracja modelu zbroi 1307 2

O temacie

Autor eto

Zaczęty 15.04.2009 roku

Wyświetleń 1307

Odpowiedzi 2

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Chcę przenieść zbroje piratów z G2NK do G1. Kopiuję meshe, pliki *.asc, wpisuję w skrypcie armor.d co "poczeba". Wpisuję kod na te pancerze, wyłażą, ładnie, ale bez tekstur. Idę sobie dalej no i każdy NPC ma "Ubranie Kapitana" jako teksturę ciała. Wbijam na themodders.org, znajduję jakiś tutorial "Rejestrowanie modelu zbroi" Myślę: Co to ma być? Może o to chodzi?
CLICK-am na ww. tutek, coś o humans.mds pisze. Patrze, patrze, i humans.mds nie widzę w folderze Anims(W gothic I).

- Co muszę zrobić, aby te zbroje były jako zbroje?
- Gdzie mają się znajdować tekstury aby było pięknie?
- Gdzie jest ten humans.mds w "jedynce"?
PS. "Pięknie" czyli po prostu ma je widać :P
Pozdrawiam i przepraszam że pytam o takie łatwe(dla was) rzeczy, ale mam nadzieję, że wersja 1.0 mojego moda wam to wynagrodzi.
                                                                          Użytkownik forum themodders.org, eto.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

ChudyJohn

ChudyJohn

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Wiesz co ja w takiej sytuacji robię? Kopiuję ASC pirata, do Anims/Body_ASC czy jakoś tak... nastepnie teksturę pirata do Textures/_Compiled. A potem skrypt do Items/Armor.d
I tyle problemów nie ma :P   Nie zapomnij paczki z modem zrobić
 
Dziś mam nastrój do robienia z siebie idioty!

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Wielkie dzięki, Giegosbogen. Działa.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry