Zadanie i else 2206 6

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 13.04.2009 roku

Wyświetleń 2206

Odpowiedzi 6

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema
otóż robię questa wszystko jest OK ale mam problem z else

a oto część skrypta
FUNC VOID  DIA_Khan_nauka1_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_1_01"); //Nauczysz mnie czegoś?
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_1_02"); //a co chcesz wiedzieć?

Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Cofnij",DIA_Khan_nauka1_COFNIJ);
if (Knows_GetTeeth == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Usuwanie zębów ( 3 punkty nauka )",DIA_Khan_nauka1_DELTE);
};
if (Knows_GetClaws == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Wyciąganie pazurów (1 punkt nauki )",DIA_Khan_nauka1_DULTE);
};
}
else
{
AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_TaughtAll_20_00");//Potrafisz więcej niż myślisz. Nie moge cie uczyć!
};
};
a oto linia 193
else
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
if (Knows_GetClaws == FALSE)
            {
Info_Addchoice         (DIA_Khan_nauka1,"Wyciąganie pazurów (1 punkt nauki )",DIA_Khan_nauka1_DULTE);
};
    }

    else
Wywal };.

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
THX
ale teraz wywala z powodem FUNC
func void DIA_Khan_nauka1_DULTE()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_4_01"); //Naucz mnie wyciągania pazurów
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_4_02"); //poprostu odrąb mu noge a potem wbij nóż w stope i tnij
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
};
oto ten błąd
func void DIA_Khan_nauka1_DULTE()
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zadanie i else
#3 2009-04-13, 21:53(Ostatnia zmiana: 2009-04-13, 21:54)
Możesz dać cały dialog od instance?
I podać dokładniej treść błędu, czy jest to np. undefined?

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
proszę
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// nauka1
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Khan_nauka1   (C_INFO)
{
npc = NON_99991_Khan;
nr = 7;
condition =  Dia_Khan_nauka1_condition;
information =  Dia_Khan_nauka1_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description =  "Nauczysz mnie czegoś?";
};

FUNC int  Dia_Khan_nauka1_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Dia_Khan_elllo3))

{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID  DIA_Khan_nauka1_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_1_01"); //Nauczysz mnie czegoś?
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_1_02"); //a co chcesz wiedzieć?

Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Cofnij",DIA_Khan_nauka1_COFNIJ);
if (Knows_GetTeeth == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Usuwanie zębów ( 3 punkty nauki )",DIA_Khan_nauka1_DELTE);
};
if (Knows_GetClaws == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Wyciąganie pazurów (1 punkt nauki )",DIA_Khan_nauka1_DULTE);
}
else
{
AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_TaughtAll_20_00");//Potrafisz więcej niż myślisz. Nie moge cie uczyć!
};
};
func void DIA_Khan_nauka1_COFNIJ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
};

func void DIA_Khan_nauka1_DELTE()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_3_01"); //Naucz mnie usuwania zębów zwierzakom!
if (other.lp >= 3)
{
other.lp = other.lp - 3;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Zdobywanie zębów!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_02"); //Dobrze weż nóż
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_03"); //i wbij go w szczęke paskudy
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_04"); //potem go wyciągnij i przetnij łeb potworowi
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_05"); //wróć do miejsca gdzie wbiłeś nóż i przetnij.
Knows_GetClaws = TRUE;
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
}
else
{
AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_KEINE_LP_32_00"); //
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
func void DIA_Khan_nauka1_DULTE()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_4_01"); //Naucz mnie wyciągania pazurów
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_4_02"); //poprostu odrąb mu noge a potem wbij nóż w stope i tnij
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
};
dialog jeszcze dokończę ale sprawdzam jak wyszedł
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zadanie i else
#5 2009-04-13, 22:00(Ostatnia zmiana: 2009-04-13, 22:00)
Cytuj
func void DIA_Khan_nauka1_DELTE()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_3_01"); //Naucz mnie usuwania zębów zwierzakom!
         if (other.lp >= 3)
      {
         other.lp = other.lp - 3;
         PrintScreen   ("Nowa umiejętność: Zdobywanie zębów!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
   AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_02"); //Dobrze weż nóż
   AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_03"); //i wbij go w szczęke paskudy
   AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_04"); //potem go wyciągnij i przetnij łeb potworowi
   AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_05"); //wróć do miejsca gdzie wbiłeś nóż i przetnij.
         Knows_GetClaws = TRUE;
Info_ClearChoices    (DIA_Khan_nauka1);
}
else
{
            AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_KEINE_LP_32_00"); //
         PrintScreen   ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
//tu akurat brakuje }
func void DIA_Khan_nauka1_DULTE()
{

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki ci Adanos :P  temat do kosza
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry