Kapliczka - klękanie 1973 5

O temacie

Autor Vattghern

Zaczęty 31.03.2009 roku

Wyświetleń 1973

Odpowiedzi 5

Vattghern

Vattghern

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam!
Mam problem ze wstawieniem kapliczki Innosa do gothica I, tak aby działała tak jak należy. Z plików gothica II kopiuję plik kapliczki, i wklejam do odpowiedniego folderu w katalogu gI. W spacerze wstawiam kapliczkę w taki sam sposób jak jest wstawiona w gII to znaczy jako oCMob, ustawiam co ma być napisane kiedy 'spojrzymy' na kapliczkę, ale w żaden sposób nie mogę zmusić beziego żeby klęknął. Próbowałem wstawić tam TA_Pray ale to nic nie dało. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać ten problem będę wdzięczny za pomoc.

Z góry dzięki.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mówiąc plik kapliczki, co masz na myśli?
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Strzelam, że wstawiłeś plik .3ds zamiast .asc :P
 

Vattghern

Vattghern

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Wstawiłem plik .asc. Po podświetleniu kapliczki i wciśnięciu Ctrl + Strzałki w górę zmienia się kamera (jest tak jak przy modlitwie w gII), jedyny problemw tym, że postać nie klęka.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie musisz jeszcze skopiować skrypt modlitwy, który znajdziesz w "Content\Story\Dialog_Mobsis".
 

Vattghern

Vattghern

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Skopiowałem folder Dialog_Mobsis, wstawiłem do AI_Constants.d odpowiednie linijki, w PrayShrine.d zmieniłem nazwy waypointów i nadal nic. Jeśli ktoś wie dokładnie jak to zrobić to będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry