NPC nie chcę iść po dialogu do waypointu 4557 8

O temacie

Autor Damianx

Zaczęty 27.03.2009 roku

Wyświetleń 4557

Odpowiedzi 8

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Więc tak, zrobiłem gościa, który po zakończeniu dialogu ma iść z innym kolesiem do innego waypointu.  Rzecz w tym że po dialogu gość nic nie robi.
Oto dialog..
Cytuj
instance Dia_Share_hallo   (C_INFO)
{
   npc     = ORG_8439_Sharky;
   nr          =1;
   condition   =   Dia_Share_hallo_condition;
   information     = Dia_Share_hallo_info;
   important     =  TRUE;
   permanent     = FALSE;
};
 
func int Dia_Share_hallo_condition ()
{
return TRUE;
};
 
func void Dia_Share_hallo_info ()
{
var C_NPC dudka; dudka = Hlp_GetNpc(ORG_8449_Lefty);
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_00");  //x
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_01");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_02");  //x
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_03");  //x.  
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_04");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_05");  //x?
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_06");  //x
AI_TurnToNpc(self, ORG_8449_Lefty);
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_07");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_08");  //x
NPC_ExchangeRoutine      (dudka,"RUN");

NPC_ExchangeRoutine      (self,"RUN");
 
};
Stoją w miejscu i wykonują rutynę którą wykonywali.
Aby uprzedzić pytanie, Tak, połączyłem ich waypointy do wayneta.
FUNC VOID Rtn_Run_8449 ()
{

   TA_Stand   (01,00,13,00,   "DUDKA");
   TA_Stand   (13,00,01,00,   "DUDKA");

};
To rutyna którą mają wykonać po dialogu, czyli iść spokojnie do waypontu DUDKA :)
Ale nie idą, coś poknocłem ? Zapomniałem o czymś ?
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja na G1 się za bardzo nie znam ale w G2 takie coś by poszło

Wcześniej oczywiście zakończenie dialogu

Npc_ExchangeRoutine (self,"Run");
B_StartOtherRoutine   (ORG_8449_Lefty,"Run")
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Nie działa, stoją w miejscu jak wryci.

Kiedy pobiegałem po świecie, i w konsoli wpisalem godzinę 24, to stali tam dokąd mieli się udać. Mi jednak chodzi o to aby widać było jak idą w to miejsce.
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Daj to:
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;

Npc_SetRefuseTalk (self, 300);
AI_StopProcessInfos ( self );
Npc_SetPermAttitude(self,ATT_FRIENDLY);
Npc_ExchangeRoutine(self,"rutyna");
W Przetrwaniu działa :)

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Okazało się że nowy waypoint do którego mieli się udać nie był podłączony do wayneta.
Teraz po dialogu Sharky idzie w to w miejsce, niestety Dudka stoi w miejscu jak stał, dopiero jak do niego zagadam i wybiorę ende to wtedy idzie.

Nie wiecie co zrobić żeby szedł razem z nim ? Ja użyłem var c_npc do tego, ale widocznie nie działa.

Dziękuje i pozdrawiam.
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbowałeś to ?

B_StartOtherRoutine   (ORG_8449_Lefty,"Run")
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Próbowałem Bucik, to akurat nie działa.

Ale już rozwiazałem problem, dzięki wszystkim. Topic do zamknięcia :D
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze tylko oznajmij wszystkim JAK problem rozwiązałeś - może się komuś przydać
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_07");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_08");  //x
B_LogEntry( CH1_Jaskinia, "x.");
AI_StopProcessInfos   (self);

B_ExchangeRoutine   (ORG_8449_Lefty,      "Run");

NPC_ExchangeRoutine      (self,"Rin");


Pamiętajcie aby wszystkie waypointy były połączone waynetem, a na drodze npc nie było jakiś drzew itp :D
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry