Mod się nie uruchamia 2563 9

O temacie

Autor WFeniks

Zaczęty 25.03.2009 roku

Wyświetleń 2563

Odpowiedzi 9

WFeniks

WFeniks

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam, postanowiłem zrobić własnego moda. Zrobiłem nowy świat, obvobowałem, wstawiłem waypoint, zrobiłem NPC i prosty dialog. Pakuję to VDFS'em tworze plik ini, uruchamiam gothic mod_starter z funkcją reprase scripts i uruchamiam grę. Problem w tym że po włączeniu nadal uruchamia się gothic II. Nie wiem gdzie leży błąd (zSpy błędów nie wywala). Oto plik startup.d:
[codebox]// *********
// WORLD
// *********
func void STARTUP_WORLD ()
{
        Wld_InsertNpc         (ORC_001_Grishnack,"TEL_ORC_1");
};

    func void INIT_SUB_WORLD ()
    {
    };

func void INIT_WORLD ()
{
    B_InitMonsterAttitudes ();
    B_InitGuildAttitudes();
    B_InitNpcGlobals ();
   
    INIT_SUB_WORLD();
};[/codebox]
NPC:
[codebox]INSTANCE  ORC_001_Grishnack   (Mst_Default_OrcShaman)         
{
   //-------- primary data --------
   name       =      "Grishnack";
   guild       =      GIL_FRIENDLY_ORC;   
   id          =      110;
   voice       =      18;
   flags       =      0;
   Npctype    =      NPCTYPE_MAIN;

   Mdl_SetVisual      (self,   "Orc.mds");
   Mdl_SetVisualBody   (self,   "Orc_BodyShaman",DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadShaman",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);

   fight_tactic   =   FAI_ORC;

   //------------- ai -------------
   daily_routine    = Rtn_PreStart_110;
};
 
FUNC VOID Rtn_start_857 ()
{    
    TA_Position    (00,00,22,00,"TEL_ORC_1");
    TA_Position    (22,00,00,00,"TEL_ORC_1");
};

[/codebox]
i dialog
[codebox]   condition   = DIA_ORC_001_Grishnack_EXIT_Condition;
   information = DIA_ORC_001_Grishnack_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "Dobra, muszę iść(koniec);
};

FUNC INT DIA_ORC_001_Grishnack_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ORC_001_Grishnack_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         TELE
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_ORC_001_Grishnack_TELE   (C_INFO)
{
    npc    = DIA_ORC_001_Grishnack;
    nr    = 1;
    condition    =  DIA_ORC_001_Grishnack_TELE_condition;
    information    =  DIA_ORC_001_Grishnack_TELE_info;
    permanent    = FALSE;
    important    = TRUE;
};

FUNC int  DIA_ORC_001_Grishnack_TELE_condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_ORC_001_Grishnack_TELE_info()
{
    AI_Output (other,self,"DIA_ORC_001_Grishnack_TELE_1_01"); //Witaj!
   
    B_LogEntry(CH1_Quest1, "-wpis do dziennika-");
};   
   AI_StopProcessInfos (self);
};


[/codebox]
Co robię źle?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zreparsowałeś skrypty i utworzyłeś nowe pliki Ou w spacerze?

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może to głupie ale....czy zrobiłeś startpoint w tym nowym świecie?
 

WFeniks

WFeniks

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Zrobilem startopoint ale niemam tych plikow UO
 

orpisek
  • Gość
A na 100% masz całkowicie dobrze paczkę zrobioną?
 

WFeniks

WFeniks

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Spakowałem VDFS a hierarhia plików taka jak w innych modach. Co to są te pliki Ouw spacerze?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeczytaj parę tutoriali, to się dowiesz jak poprawnie zrobić moda.

Pliki OU to efekt skompilowania dialogów w Spacku.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Głupio zapytam, czy te skrypty w ogóle ci się zrepasowały? ID orka jest inne w samej klasie i inne w instancji, a w dialogu nie zgadzają się nawiasy.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
WFeniks'ie, mogły się wydarzyć 3 rzeczy:[list=1]
  • Nie zreprasowałeś skryptów.
  • Przy reprasowaniu nie włączył ci się ZSpy.
  • Gdy wyskoczyły ci błędy nie poprawiłeś ich, myśląc, że jest wszystko git.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

WFeniks

WFeniks

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

WFeniks

Mod się nie uruchamia
#9 2009-03-27, 17:07(Ostatnia zmiana: 2009-03-27, 17:50)
Raczej zSpy się nie włączył bo jak robiłem z kumplem inny mod to wyskakiwały podczas reprasowania błędy, a po poprawieniu ich wszystko było OK. Dałem ten temat bo po raz pierwszy nie widze żadnych zmian. Spróbuje jeszcze raz i dam znać.

EDIT:// Zrobiłem paczkę i zreprasowałem na nowo ale dalej jest to samo :) . Nie wiem co to może być, więc na razie zajmę się dokańczaniem world'a.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry