Gra 2d Kosmiczny żniwiarz 8419 17

O temacie

Autor Dante

Zaczęty 13.03.2009 roku

Wyświetleń 8419

Odpowiedzi 17

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Hej, do ściągnięcia pokazowa gierka 2d - kosmiczna strzelanka zrobiona na silniczku Microsoftu. Dla porównania taką gierkę tworzy się w VC przez tydzień (nie licząc grafy w photoshopie) a na polskim darmowym silniczku EE (eshentel engine) w 2,3 dni :) .

Dla zrobienia takiej gierki potrzebna znajomość C++ na poziomie średnim, obsługa jakiegoś programu do malowania grafiki  i .... nic poza tym! Resztą zajmie się cudowny EE - polecam i zachęcam do nauki - każdy może zostać programistą gier!

http://www.gigasize.com/get.php?d=lcxs3gvwwdf

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
heh, nad grafiką można jeszcze trochę popracować, poza tym przydałoby się jakieś urozmaicenie (inny styl strzelania, ustawienie przeciwników itp. itd) Ale gratuluje :)
 

Sawiol

Sawiol

Użytkownicy
posty84
  • Użytkownicy

Sawiol

Gra 2d Kosmiczny żniwiarz
#2 2009-03-14, 21:30(Ostatnia zmiana: 2009-03-14, 21:31)
Całkiem fajne :)
Dobre do grania, jak nie chce się włączać jakiejś "normalnej" gry :P
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444

Retsked

Gra 2d Kosmiczny żniwiarz
#3 2009-03-15, 00:19(Ostatnia zmiana: 2009-03-15, 00:20)
A mi się nawet podoba. Dobra na odstresowanie się :) .

Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale gra nie działa ze skrótu.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
a ta gra musi posiadać instalator, ważyć 11 MB (kompresja dźwięków zmniejszyłaby pewnie rozmiar o połowę) i nie działać? http://ifotos.pl/uploaded/76494.bmp

dlaczego nie udostępniasz źródeł?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zysk... Ta gra wymaga DirectX xD
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
w sumie racja, jest gdzieś napisane w jakiej wersji?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ja mam 9 i śmiga :lol2: .
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
ja mam 9.0c i nie śmiga
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Gra wymaga directX 9, ty nie masz jednej z bibliotek dynamicznych - polecam przeinstalowanie sterownika. Acha, a po co kompresować dźwięk, jeśli całość waży ok 10MB??

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
żeby się 2 razy szybciej ściągała, warto też wyrabiać u siebie dobre nawyki. poza tym nie poruszyłeś wszystkich aspektów, o które pytałem w pierwszym poście.
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
10MB to na tyle mało, że szkoda zachodu z kompresja. Jeśli nie wierzysz to wyobraź sobie, ze mozna z wav skompresowac do ogg lecz to jest  kompresja stratna - dzwiek jak w gierkach na pegasusa. Do postaci mp3 nie moglem skompresowac poniewaz to wiaze sie z klopotliwym wdrazaniem wtyczek, ktorych nie obsluguje system dzwiekowy (jeszcze). Jesli pytasz o kod (zrodla) to nie - nie udostenie! A bo i po co? Bez silnika oraz odp. bibliotek SDK oraz odpowiednio zmodyfikowanego VC++ nikt z was nic z takim kodem nie zrobi. Poza tym sa tam mechanizmy, ktore sam wymyslilem i na pewno nieraz przydadza mi sie w innych grach 2D (chociaz by na zaliczenie :lol2: ).

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Ogg jest takie traumatycznie kiepskie? mp3 też jest stratne, ale na odpowiednim poziomie kompresji tego nie słychać. Różnica 5 MB ma znaczenie, jeśli chodzi o ściąganie z internetu. Lepiej ściągać dwie minuty, niż cztery.
Cytat: en.wikipedia.org\'
Also supporting the Ogg format have been many popular video game engines, including Doom 3, Unreal Tournament 2004, Halo: Combat Evolved, Mafia: The City of Lost Heaven, Myst IV: Revelation, Serious Sam: The Second Encounter, Lineage 2, Vendetta Online, Battlefield 2 and the Grand Theft Auto engines.
Skoro masz tam swoje własnoręcznie opracowane mechanizmy, na które nikt nigdy nie wpadł, to nie musisz ich odkrywać. Toż przestałyby być twoje i nie mógłbyś ich dalej używać we własnych grach. W programie zaliczeniowym napewno nie zostałyby zaakceptowane. Z resztą i tak nie potrafimy ściągnąć odpowiednich SDK. Nieważne.
Zwróciłem też uwagę na instalator, ponieważ dla takich gierek (prawdopodobnie najwyżej kilkouruchomieniowych) nie jest wygodny.

Mógłbyś też pokazać jakieś screeny, bo ciekaw jestem jak ta gra właściwie wygląda. :lol2:
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Masz rację, nieważne, nie będę więcej tutaj puszczał linków do takich pseudo produkcji. A co do screena to nie ma sensu - ta gierka nie jest na tyle dobra byś sobie zawracał ją głowę. To tylko pokaz co można zrobić w 2,3 dni z dobrym silnikiem. Pozdrawiam.

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
Wymagania tego silnika:

Karta Graficzna obsługująca Shader Model 2.0 (GeForce 6200, Radeon 9500 lub lepsza)
Procesor obsługujący instrukcje SSE2
Najnowsze sterowniki karty graficznej (Ati / Nvidia)
Najnowszy DirectX
Najnowszy PhysX System Software (opcjonalne)
Microsoft Visual C++ 2008 (lub nowsze)

Zysk, może nie działa dlatego, że nie masz czegoś z tej listy...
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
dzięki za radę, zauważyłeś, że minęło jakieś 15 miesięcy?
 

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
No to co?
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to sobie już dawno poradził.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry