Specialna broń 4624 9

O temacie

Autor Sonik

Zaczęty 11.03.2009 roku

Wyświetleń 4624

Odpowiedzi 9

Sonik

Sonik

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

Sonik

Specialna broń
2009-03-11, 17:19(Ostatnia zmiana: 2009-03-26, 14:28)
Stworzyłem nową broń, i chciałbym aby mojego NPC można było zabić tylko z tej broni, a nie magią, łukami, ani innymi mieczami. Jak to zrobić?
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Sonik link=topic=5417.msg46500#msg46500 date=Mar 11 2009, 17:19\'
Stworzyłem nową broń, i chciałbym aby mojego NPC można było zabić tylko z tej broni, a nie magią, łukami, ani innymi mieczami. Jak to zrobić?

A czym, że tak można spytać  :/  ?
 

Sonik

Sonik

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Chodzi mi oto że ten NPC jest magiem którego musimy zabić, by tego dokonać będzie trzeba znaleźć pradawny miecz, który będzie w stanie go zabić. I nie wiem jak zrobić, coś takiego jak np. gdy używamy tego miecza to ten mag nie jest już nieśmiertelny, coś w tym stylu  :/
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
no to ustaw w onequip czy jakoś tak żeby zmieniał twojemy NPC flagę na normalną a unequip na IMMORTAL i już. nie wiem jak sie nazywają te funkcje, ale jakoś tak xP
 
Sry za moje beznadziejne pytania.

Sonik

Sonik

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Tylko nie bardzo wiem jak to zrobić, jaki tam trzeba dać kod ???
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
var C_ITEM weapon;
var int weaponInstance;
weapon = Npc_GetReadiedWeapon(oth);
if (Hlp_IsValidItem(weapon))
{
weaponInstance =Hlp_GetInstanceID(weapon);
if (weaponInstance == Bron)//w miejscu Bron wpisujemy instance naszej broni
{
B_ClearImmortal (instance_Npc);//oczywiście wpisujemy instance Npc-a, który ma być zwykłym śmiertelnikiem
};
};

Przydatne pliki:
B_Story_UrizielLoaded.d
externals.d
C_Functions.d

W zasadzie możesz to dać do skryptu broni. Albo zrób tak, jak powiedział Kretoszczur. Jeśli dalej nie wiesz, jak to zrobić to poprzeglądaj odpowiednie skrypty.

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Albo przejrzyj też skrypt golema :/
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Kudlik link=topic=5417.msg46519#msg46519 date=Mar 11 2009, 18:20\'
Albo przejrzyj też skrypt golema :/

Golemy są podatne na jakieś konkretne obrażenia np. Lodowy - DAM_FIRE
A on chcę, żeby NPC był podatny na konkretną broń.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jest wiele nieużywanych DAM, jak chociażby <chyba tak to brzmiało> DAM_BARRIER... użyj tego, stwórz broń o DAM_BARRIER i daj przeciwnikowi 9999 obrony na wszystko poza wybranym DAM. Proste.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Specialna broń
#9 2009-03-11, 20:27(Ostatnia zmiana: 2009-03-11, 20:28)
Cytuj
no to ustaw w onequip czy jakoś tak żeby zmieniał twojemy NPC flagę na normalną a unequip na IMMORTAL i już. nie wiem jak sie nazywają te funkcje, ale jakoś tak xP
Chodzi o to:
// Kosa na maga //
INSTANCE ItMw_kosa_na_maga (C_Item)
{
name = "mHrRo0CZnE oStrZe";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_metal;

value = 696969;

on_equip = Equip_MIECZYK;
on_unequip = UnEquip_MIECZYK;

damageTotal = 69;
damagetype = DAM_EDGE;
range =  150;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = 69;
visual = "ItMw_1H_Sword_01.3DS";

description = name;
TEXT[1] = "mHrRo0CZnE oStrZe MhRo0kU";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};


FUNC VOID Equip_MIECZYK()
{
C_NPC_MAGA.flags = 0;
};

FUNC VOID UnEquip_MIECZYK()
{
C_NPC_MAGA.flags= NPC_FLAG_IMMORTAL;
};

Pozdrawiam, Dragon
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry