O temacie
Autor
Zaczęty 20.01.2008 roku
Wyświetleń 35127
Odpowiedzi 0
Kazzmir Gość
W tym przecudownym programie (mowa o spacerze) nie trudno zepsuć zena. W tym tutorialu opiszę jak naprawić taki błąd:Oznacza to że w folderze Meshes (podczas kompilowania) nie wykryto mesha z którego korzysta dany zen. Plik zostaje uszkodzony. Aby go naprawić potrzebujemy następujących rzeczy: >> Spacer >> Mesh z którego korzysta dany zen. >> Notatnik [color=#red]Zanim zaczniesz:[/color] Zrób kopię zena na wypadek gdyby poszło coś nie tak.1. Wklejamy Mesh#msgote author=Aeron link=topic=54.msg26523#msg26523 date=Feb 10 2007, 13:25\']W tym przecudownym programie (mowa o spacerze) nie trudno zepsuć zena. W tym tutorialu opiszę jak naprawić taki błąd:Oznacza to że w folderze Meshes (podczas kompilowania) nie wykryto mesha z którego korzysta dany zen. Plik zostaje uszkodzony. Aby go naprawić potrzebujemy następujących rzeczy: >> Spacer >> Mesh z którego korzysta dany zen. >> Notatnik [color=#red]Zanim zaczniesz:[/color] Zrób kopię zena na wypadek gdyby poszło coś nie tak.1. Wklejamy Mesha do folderu meshes (_work/data/meshes[nie ważne gdzie ważne żeby był w folderze meshes])2. Uruchamiamy spacer, otwieramy naszego wadliwego zena i zapisujemy go jako uncompiled .zen3. Otwieramy zen notatnikiem, wyszukujemy (ctrl+f) takie coś:Czyli: 4. Zmieniamy nazwę #22 na nazwę naszego mesha wraz z rozszerzeniem. Powinno to wyglądać mniej więcej tak:5. Zapisujemy zamiany, otwieramy spacera i naszego edytowanego zena.6. Kompilujemy go i od tej pory możemy się cieszyć w pełni sprawnym zenem 7. Usuwamy plik #22 z folderu meshes8. KoniecPorada1: Pliki ze światem zawsze zapisuj w folderze _work/data/worlds/_workPorada2: NIGDY!![/color] nie edytuj zena (notatnikiem) jeśli go wcześniej nie zapisałeś jako uncompiled, Spowoduje to jego trwałe, raczej nieodwracalne uszkodzenie.(Patrz poniżej)Porada3: Pamiętaj aby nigdy nie kompilować świata bez mesha!PS. nie koniecznie błąd musi dotyczyć pliku #22 może być nawet #25 ja tylko podałem #22 dla przykładu.Wszelkie pytania związane z tym tutorialem proszę zadawać w tym temacie.Autor zastrzega sobie prawo do kopiowania tego tutorialu[/color]