Nowe waypointy w starym świecie 2309 6

O temacie

Autor setkalion

Zaczęty 9.03.2009 roku

Wyświetleń 2309

Odpowiedzi 6

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Chciałbym wstawić kilka nowych postaci do świata w g1 ale nie wiem do którego pliku zen wstawiać waypointy. Próbowałem do surface ale nie pojawiały się postacie (oczywiście dodałem waypoint do startup i do pliku z npc ). A i jeszcze pytanko jakie pliki mam wrzucić do vdfs oprócz startup.d npcxxx.d i pliku ze światem?
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Dobra. Po pierwsze przeczytaj kilka innych tematów to może cię oświeci. Po pierwsze wiesz co to jest kompilowanie skryptów?? Bo chyba nie. wszystkie pliki .d masz włożone do pliku *.dat Po drugie czytałem, że lepiej używać plików *.mod zamiast vdfs. Ja narazie się tylko bawie w modding więc ci bardziej nie pomoge.
 
Sry za moje beznadziejne pytania.

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Wiem co to kompilowanie skryptów i nie chodziło mi o rozszerzenie vdfs tylko o program. Kompiluje skrypty ale i tak nie widać zmian w modzie myślę że co nie tak robie z tym światem może powinienem waypointy wstawiać do world.zen ?
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Nowych waypointów nie dodawaj do surface... zmarcosuj sobie world.zen albo wyciągnij go z pliku worlds.vdfs, i zastąp plikami w skryptach, tymczasem plikowi z światem (world.zen) w pliku .vdfs najlepiej zmienić nazwę.

To najłatwiejszy sposób jaki znam na wprowadzanie zmian : ). Można jeszcze zmienić plik .vdfs na disabled (albo w ogóle zmienić mu nazwę) ale wtedy inne światy też znikają. (pusta kopalnia, etc.)
 

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
a w jaki sposób można zmienić nazwę world.zen  w pliku .vdf
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wypakuj wszystko, skopiuj world.zen i wsadź gdzie trzeba, a temu wypakowanemu do Gothic/data/worlds zmień nazwę na np: "blablabla.zen", albo "world.zen.disabled". Potem z powrotem spakuj do worlds.vdf i nadpisz.

Albo zrób jak ja:
[list=1]
  • Wypakuj wszystkie pliki z World.vdf i to co się wypakowało wytnij i wklej do Gothic/_work/data/worlds.
  • Zmień nazwę Worlds.vdf na "worlds.vdf.disabled".
Pozdrawiam, Dragon
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Przy pomocy GoMana... oczywiście... wybierasz plik, daje PPM i wybierasz umbenennen, wpisujesz nową nazwę i przycisk po prawej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry