Dynamic Show to co innego, ale już znalazłem błąd.
W opcjach da się zaznaczyć co ma pokazywać, wszystko, informację, błędy, błędy krytyczne etc. No i u mnie było wyłączone wszystko

.
Można zamknąć.
EDIT:
W sumie... po co zakładać nowy topic, mam taki problem:
skrypty:
instance Grd_100_sword (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Miecz";
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level = 50;
voice = 9;
id = 100;
flags = NPC_FLAG_MAIN;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 100;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 80;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 280;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 280;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_Fighter", 57, 2, GRD_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_Heavy_04);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_01);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItems (self, ItMiNugget,200);
CreateInvItem (self, ItFo_Potion_Health_02);
CreateInvItem (self, ItLsTorch);
Gra wskazuje na błąd w linijce 51, czyli na końcu, kiedy obetnę kawałek kodu (z dołu) to pokazuje błąd wyżej.
Unknow Identifier : (line 51).