Więc tak: Stworzyłem kilku NPCtów na NPC Makerze i dodałem do startupa (rutyny też zrobiłem

) Sprawdziłem i otworzyłem Gothica..... wyskoczył błąd więc zobaczyłem w spacerze ile tego będzie i była to niezliczona ilość. Jak to naprawić? Tu dodaje jednego NPC z pliku i startupa
instance VLK_10008_LW (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Łowca Wampirów";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_VLK;
level = 15;
voice = 11;
id = 10008;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 65;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 55;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 40;
attribute[ATR_MANA] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 250;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 250;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",76, 1,ITAR_DJG_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_04);
CreateInvItems (self,ItFoApple,1);
CreateInvItems (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems (self,ItFoMutton,1);
CreateInvItems (self,ItFoMutton_01,1);
CreateInvItems (self,ItFocheese,1);
CreateInvItems (self,ItForice,1);
CreateInvItems (self,ItFosoup,1);
CreateInvItems (self,ItFoBeer,1);
CreateInvItems (self,ItFo_Plants_Berrys_01,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_10008;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_10005 ()
{
TA_Sleep (21,00,06,00,"BED_2");
TA_PlayTune (17,00,21,00,"CAMP_5");
TA_Stay (06,00,17,00,"STR_1");
};
Startup
Zamiescze tutaj jakby "wycięty kawałek"
FUNC VOID STARTUP_SUB_SURFACE ()
{
//--------------------------Obóz Łowców Wampirów-------------------------------
Wld_InsertNpc (VLK_10000_Bastard,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10001_Cervantes,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10002_Nor,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10003_Nol,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10004_Dil,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10005_LW,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10006_LW,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10007_LW,"OC1")
Wld_InsertNpc (VLK_10008_LW,"OC1")
//------------------------------------------------------------------------------
Wld_InsertNpc (GRD_254_Orry,"OC1");
Wld_InsertNpc (GRD_281_Gardist,"OC1");//Orry-Wache
Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuje ^_^ .