Całkowicie nowe twarze 2229 4

O temacie

Autor maniek

Zaczęty 7.03.2009 roku

Wyświetleń 2229

Odpowiedzi 4

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
ej jak zrobić żeby z jakiegoś zdięcia np. eragona zrobić texture twarzy? jeste jakiś program czy co ? s góry dzienki
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
theModdeers > Grafika 2D > Tutoriale > Własna twarz w grze

Zanim napiszesz pytanie sprawdź, czy nie ma już tutka o tym.
Nie zaczyna się prośby od "ej". Mnie to na przykład roz*****ala.
Człowieku, gdzie ty byłeś, kiedy się ludzie ortografii uczyli?!
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Racja Dragon ale ten tut jest po Angielsku a ja sam nie rozumiem angielskiego:P i może on miał na myśli jakiś polski tut jak zamieszczić tą twarz w grze
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Zubot

Całkowicie nowe twarze
#3 2009-03-07, 18:16(Ostatnia zmiana: 2009-03-07, 18:24)
A ja kiedyś próbowałem dodać własną twarz bez podmieniania starych i już wiem o co biega.
Jak to zrobić? - Już tłumaczę:
Ostatnia tekstura twarzy ma numer V117_C1
Żeby dodać własną musimy nadać teksturze nazwę np. HUM_HEAD_V118_C0-C.tex.
Dlaczego akurat V118 a nie V200? - Dlatego bo musi zostać zachowana kolejność w teksturach inaczej nie pokaże się nam w grze.
I mniej więcej wygląda to tak w GoMan:
HUM_HEAD_V117_C1-C.tex
HUM_HEAD_V118_C0-C.tex // C - Kolor skóry. Musi to być nr od 0 do 3 | V - wersja tekstury zawsze dajemy liczbę kolejną po tym jaką daliśmy wcześniej

Chcemy dodać na przykład więcej twarzy - żaden problem  ;)  
Więc tak to będzie wyglądało
HUM_HEAD_V117_C1-C.tex
HUM_HEAD_V118_C0-C.tex
HUM_HEAD_V118_C1-C.tex // Wersja może być ta sama gdy chcemy dodać tylko z innym kolorem skóry
HUM_HEAD_V119_C0-C.tex // Zawsze gdy wprowadzamy nową wersję C musi zawerać numer 0. (gdy na przykład nie chcemy w tex w tym kolorze skóry to kopiujemy tex "czerwonej kropki" taka jak w teksturze HUM_HEAD_V117_C0-C.tex)

Na koniec wpisujemy w skrypcie odpowiednia linijkę
np. dla HUM_HEAD_V118_C1-C.tex
Cytuj
Mdl_SetVisual (self, "HUMANS.MDS");
   Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 0, 1, "Hum_Head_Pony", 118, 1, grd_armor_h);

Dalej już kompilujemy skrypty i wrzucamy texy do \Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Textures\_Compiled albo robimy paczkę.

Myśle że powinno działać jeśli zrozumiecie co trzeba zrobić  :P  
Dzięki za uwagę

P.S. Nie wiem czy chodzi ci o to jak dodać nową twarz czy jak zrobić?
Jeżeli to pierwsze to masz odpowiedź powyżej ;)
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Całkowicie nowe twarze
#4 2009-03-07, 18:38(Ostatnia zmiana: 2009-03-10, 17:33)
Cytat: CBA\'
Racja Dragon ale ten tut jest po Angielsku a ja sam nie rozumiem angielskiego:P i może on miał na myśli jakiś polski tut jak zamieszczić tą twarz w grze
Tak, z tym ze to jest videotutorial - wszystko jest fajnie pokazane, a zrozumienie tego co ten gościu se gada nie jest potrzebne (Też słabo znam angielski, a tu trza jeszcze maturę z tego zadać...).


Darujcie sobie z offtopem. Vq
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry