A ja kiedyś próbowałem dodać własną twarz bez podmieniania starych i już wiem o co biega.
Jak to zrobić? - Już tłumaczę:
Ostatnia tekstura twarzy ma numer V117_C1
Żeby dodać własną musimy nadać teksturze nazwę np. HUM_HEAD_V118_C0-C.tex.
Dlaczego akurat V118 a nie V200? - Dlatego bo musi zostać zachowana kolejność w teksturach inaczej nie pokaże się nam w grze.
I mniej więcej wygląda to tak w GoMan:
HUM_HEAD_V117_C1-C.tex
HUM_HEAD_
V118_
C0-C.tex //
C - Kolor skóry. Musi to być nr od 0 do 3 |
V - wersja tekstury zawsze dajemy liczbę kolejną po tym jaką daliśmy wcześniejChcemy dodać na przykład więcej twarzy - żaden problem ;)
Więc tak to będzie wyglądało
HUM_HEAD_V117_C1-C.tex
HUM_HEAD_
V118_C0-C.tex
HUM_HEAD_
V118_C1-C.tex // Wersja może być ta sama gdy chcemy dodać tylko z innym kolorem skóry
HUM_HEAD_V119_
C0-C.tex // Zawsze gdy wprowadzamy nową wersję C musi zawerać numer 0. (gdy na przykład nie chcemy w tex w tym kolorze skóry to kopiujemy tex "czerwonej kropki" taka jak w teksturze HUM_HEAD_V117_C0-C.tex)
Na koniec wpisujemy w skrypcie odpowiednia linijkę
np. dla HUM_HEAD_V
118_C
1-C.tex
Mdl_SetVisual (self, "HUMANS.MDS");
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 0, 1, "Hum_Head_Pony", 118, 1, grd_armor_h);
Dalej już kompilujemy skrypty i wrzucamy texy do \Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Textures\_Compiled albo robimy paczkę.
Myśle że powinno działać jeśli zrozumiecie co trzeba zrobić
Dzięki za uwagę
P.S. Nie wiem czy chodzi ci o to jak dodać nową twarz czy jak zrobić?
Jeżeli to pierwsze to masz odpowiedź powyżej ;)