Dziwna magiczna broń 1667 3

O temacie

Autor panek

Zaczęty 19.01.2009 roku

Wyświetleń 1667

Odpowiedzi 3

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy

panek

Dziwna magiczna broń
2009-01-19, 14:00(Ostatnia zmiana: 2009-01-19, 15:17)
oto skrypt broni powinna zadawać 195 obrażeń od broni i 50 od ognia a zadaje tylko 1 od broni
tylko efekt bariery daje że podrzuca ludzi w powietrze...


Cytuj
INSTANCE Roter_Wind (C_Item)
{
   name             =   Mój miecz;

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   570;

   damageTotal         =    195  50;
   damagetype         =   DAM_EDGE  DAM_FIRE;
   range             =     140;

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    80;

   owner             =    GUR_1202_CORANGAR;
   visual             =   ItMw_2H_Sword_02.3DS;

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
    text[3] = NAME_Dam_Fire;    count[3] = damage[DAM_INDEX_FIRE];
    text[4] = NAME_Str_needed;
    count[4] = cond_value[2];
    text[5] = NAME_Value;
    count[5] = value;
};

//Edit by Bula: Tagi QUOTE.


 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spójrz w skrypt Urziela (missionItems5.d [nazwa może być zła, ale coś w ten deseń]).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z pamięci ale powinien działać :lol2:
INSTANCE Roter_Wind (C_Item)
{
name = Mój miecz;

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 570;

damageType = DAM_FIRE | DAM_EDGE;
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 50;
damage[DAM_INDEX_EDGE] = 195;
range = 140;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 80;

owner = GUR_1202_CORANGAR;
visual = ItMw_2H_Sword_02.3DS;

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
text[3] = NAME_Dam_Fire; count[3] = damage[DAM_INDEX_FIRE];
text[4] = NAME_Str_needed;
count[4] = cond_value[2];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
panowie oba skrypty są złe w pierwszym posciie nie pisze się tak

damageTotal = 195 50; jak masz pisać pisz sumy tak

damageTotal = 245;//50 + 195

jesli ma miec atak taki jak ty piszesz  to by on zadawał ci taki atak musi być do tego jeszcze  opis jaki to atak
czyli to

damageType = DAM_FIRE | DAM_EDGE;
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 50;
damage[DAM_INDEX_EDGE] = 195;

Drugi pan natomiast zrobił prawie dobrze ale zapomniał napisac damage total co sprawai ze miecz ma taki ataka jaką bohater ma siłę czyli to też nie to


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry