Nie jest to identyczny sposób, jak ten o którym pisałem na starym forum, jednak ten też wymaga potwierdzenia, wiem tylko, że u mnie działa.
UWAGA! Jeżeli masz włączonego spacera, wyłącz go przed wykonaniem któregokolwiek punktu!
1.Jeżeli mamy w folderze [główny folder gothica]work_/tools/ jakikolwiek plik o rozszerzeniu .pml (plik monitora wydajności) kasujemy je wszystkie, a treść pliku MATLIB.ini jakby nie byłą zamieniamy na
CODE
[MATERIALFILTER]
2.Sciagamy MATLIB oto link:
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...;release_id=140wypakowywujemy do folderu:
[główny folder gothica]work_/tools/
3.Odpalamy spacera
4.Wczytujemy jakąś siatkę, czyli wybieramy open mesh i wybieramy: [główny folder gothica]work_/data/meshes/oldcamp.3ds
4.Klikamy
Settings>Load MaterialFilter ...
(Wybieramy po kolei wszystkie pliki .pml z folderu [główny folder gothica]work_/tools/
5.W spacerze wybieramy World>Compile World, zaznaczamy editormode i outdoor zamiast indoor po czym klikamy OK
6.Wybieramy World>compile Light, zaznaczamy Compile Light High i klikamy OK
[No i mamy jak widać woda płynie i jest prześwitująca ]
Aby w następnych światach rozmroziła się woda...
1.Wczytujemy naszą siatkę, w której zawarty jest cały świat, u mnie(jak i u większości)World.zen
2.Wybieramy World>Compile World, zaznaczamy editormode i outdoor zamiast indoor po czym klikamy OK
3.Wybieramy World>compile Light, zaznaczamy Compile Light High i klikamy OK
4.Sprawdzamy czy woda płynie, jeżeli tak to wszystko na początku jak i teraz zrobiliśmy dobrze, zapisujemy świat
Wszelkie Prawa Zastrzeżone!
Zabrania się kopiować całości czy części tego dokumentu!