Zmiana formatu z .ZEN na Mesh, Spacer 5583 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 5583

Odpowiedzi 0

Kazzmir
  • Gość
1. Na początku otwieramy program zSpy i następnie Spacera.

2. Po załadowaniu Spacera, wchodzimy u góry paska zadań w zakładkę File i wybieramy opcję Open ZEN.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=1vd9.jpg

3. Wyszukujemy nasz świat ZEN i z opcją World Compiled (*.zen) otwieramy go.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=2sq6.jpg

4. Po załadowaniu świata wyskakuje nam albo nasz świat albo czarny obraz z napisem, aby go skompilować. Tym, co od razu pokazał się gotowy obraz niech się nie cieszą, bo i tak będą ponownie musieli go skompilować.

5. Bez ponownej kompilacji przy próbie zapisania świata w formie mesh, wyskakuje okienko, „That works only in EditorCompileMode”.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=3ae4.jpg

6. Aby można było zapisać do formaty 3ds, należy wejść w zakładkę World i wybrać opcję Compile World ….
http://img118.imageshack.us/my.php?image=4xp1.jpg

7. Następnie wyskoczy okienko kompilacji i jej opcje. Należy zaznaczyć TYLKO Editmode (for mesh- and texture-operations) i Outdoor, po czym nacisnąć przycisk Compile. Gdy wyskoczy okienko z informacją, że elementy świata mogą ulec zniszczeniu, należy to zignorować i dać OK. (Jeśli jest to kopalnia to zamiast Outdoor dajemy Indor).
http://img118.imageshack.us/my.php?image=5fp8.jpg

8. Po kompilacji świata, trzeba jeszcze skompilować światło. Wchodzimy tak jak punkt wyżej w zakładkę World i wybieramy opcję Compile Light. Wyskakuje nam okienko kompilacji i zaznaczamy TYLKO opcję lightmaps high następnie dajemy Compile.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=6pu4.jpg

9. Teraz wystarczy tylko zapisać nasz świat. Dlatego wchodzimy w zakładkę File, następnie wybieramy Save Mesh ….
http://img118.imageshack.us/my.php?image=7ra8.jpg

10. Wyskoczy okienko, gdzie podajemy nazwe pod którą chcemy plik zapisać i dajemy Zapisz.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=8yk6.jpg

11. Gdy to zrobimy mamy już wszystko gotowe, a nasz świat w formacie 3ds.

W razie jakiś problemów, proszę pytać.


Wszelkie prawa zastrzeżone, zabrania się kopiować części lub całości bez zgody właściciela.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry