Postulaty 1796624 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1796624

Odpowiedzi 5186

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
@maciejh


Spoiler
A mi nie wisi, chciałbym wiedzieć za co warny. Patrzę na recę władzy.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie, nie widzę problemu i przeciwwskazań, pytam się po prostu z ciekawości.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#1502 2012-03-09, 23:03(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 23:43)
Cytuj

Skoro tak ochoczo chcesz podzielić się swoim warnlogiem to nie widzę problemu, by rozwiązać ten problem :ok:



@down.
Spoiler
jak czujesz się urażony, to masz :lol2:
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Postulaty
#1503 2012-03-09, 23:12(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 23:58)
@Aztek - Szpan.
Aztek powiem ci żeś dziwka propsowa i tyle.  :lol:

Najlepszy jest nadużywanie systemu reputacji.  :lol2:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Coż za prestiż, masz nawet warna odemnie  :ok:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Z tego co słyszałem to lubiłeś dawać wielu osobom tak o. Nie wnikam boś dziwny, ale zabawny typ. :P Chciałbym się zapytać czy jest szansa wyzerowania mojego procenta warnów, czy muszę jeszcze poczekać?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Postulaty
#1506 2012-03-11, 21:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 21:39)
Proszę o zamknięcie tego tematu: http://themodders.org/index.php?/topic/15870-portal-za-sniacym-bug/page__pid__1025221#entry1025221 , gdyż nadworny archeolog powrócił do swej profesji.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#1507 2012-03-11, 21:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 21:52)
Cytuj
Proszę o zamknięcie tego tematu: http://themodders.or...21#entry1025221 , gdyż nadworny archeolog powrócił do swej profesji.
Ktoś zamknął temat, ale poszedłem o krok dalej i w końcu zbanowałem naszego forumowego...
https://www.youtube.com/watch?v=U6zyEMgscvs


@down: na stałe pełny :ok:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Pasek na stałe, czy okresowo symetryczny?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Na stałe? :pokerface:  
Eee weźcie dajcie mu bana tymczasowego, z niego beka była.  :lol:

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dlatego się pytam. Śmiechu więcej, niż w "Prowo i Sprawiedliwość"
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Te warny Azteka to najlepszy dowciap jaki ostatnio słyszałem. Zresztą moderatorzy mogą mieć warna?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluje o uporządkowanie działu "Tutoriale" z kategorii "Modding Gothica", chodzi o posprzątanie zbędnych komentarzy w niektórych z tutoriali oraz uporządkowanie ich jako iż teraz część z nich znajduje się na nie swoim miejscu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Skoro ostatnie ostrzeżenie dostałem dwa miesiące temu można obniżyć poziom ostrzeżeń?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Postulaty
#1514 2012-03-11, 22:15(Ostatnia zmiana: 2012-03-12, 01:07)
Te warny Azteka to najlepszy dowciap jaki ostatnio słyszałem. Zresztą moderatorzy mogą mieć warna?
Moderator/Administrator też użytkownik.  :ok:

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Postulaty
#1515 2012-03-12, 00:59(Ostatnia zmiana: 2012-03-12, 01:01)
Skoro ostatnie ostrzeżenie dostałem dwa miesiące temu można obniżyć poziom ostrzeżeń?
Tak.

Cytuj
Zresztą moderatorzy mogą mieć warna?
Tak.

Cytuj
Postuluje o uporządkowanie działu "Tutoriale" z kategorii "Modding Gothica", chodzi o posprzątanie zbędnych komentarzy w niektórych z tutoriali oraz uporządkowanie ich jako iż teraz część z nich znajduje się na nie swoim miejscu.
Ja nie mam czasu. Inni pewnie też nie. Jak chcesz to mogę ci dać moderatora tego działu.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kurwa, 0 ostrzeżeń, czuje się zadziewiczony
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Postuluje o uporządkowanie działu "Tutoriale" z kategorii "Modding Gothica", chodzi o posprzątanie zbędnych komentarzy w niektórych z tutoriali oraz uporządkowanie ich jako iż teraz część z nich znajduje się na nie swoim miejscu.
Ja nie mam czasu. Inni pewnie też nie. Jak chcesz to mogę ci dać moderatora tego działu.
Niekoniecznie muszę to być ja, ogólnie może to być ktokolwiek to by to ogarnął. Jeżeli nie będzie chętnych to się mogę tym ewentualnie zająć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Bardziej niż tutoriale ogarnięcia wymaga problematyka :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bardziej niż tutoriale ogarnięcia wymaga problematyka :ok:
Przyznam ci rację, większość tematów powinna być zamknięta i przydałoby się napisać FAQ z prawdziwego zdarzenia, ogólnie to ponieważ administracja jak wiemy z postu Adanoosa nie ma czasu/nie chce jej się bawić Gothic który i tak jest oddzielnym podforum mógłby dostać własnych moderatorów tak jak np. Wonfus jest moderatorem GameArtu. Myślę tu o aktywnych modderach pokroju Aruśa czy Rafała, którzy nie tylko są aktywni, ale też coś potrafią i mogą zachować się bez stronniczo. Jeżeli ktoś powie że czemu akurat dział Gothic powinien zostać "faworyzowany" odpowiedź jest prosta - jest to najbardziej aktywny dział na forum, którym obecnie nikt się praktycznie nie zajmuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry