Dziury w meshu po kompilacji 1550 3

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 6.12.2008 roku

Wyświetleń 1550

Odpowiedzi 3

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie, zrobiłem mesha Górniczej Doliny od nowa, ponieważ miałem okrutnego formata, który mi poprzedni usunął. Wszystko świetnie... No ale po kompilacji świat ukazuje się dość dziwnie w miejscach, które AKURAT modyfikowałem:





Czy to może mieć związek ze znikającymi teksturami, takimi jak do lasu w G1? :<
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Karygodny bład podczas kreowania AI PORTALE :lol2:  

masz teraz mały problem
moge ci sprubować udzielić pomocy ale bez pliku 3ds nie jestem w stanie :lol2:

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ja tak miałem, jak miałem nowy świat, który miał za dużo poly. Wywaliłem te niepotrzebne i śmigało, ale z GD nigdy tak nie miałem.
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Dekster XVII

ten przypadek jest mozliwy tylko wtedy jak AI PORTALE są nie ustawione lub ustawione źle mozna je usunąc i ominąc ten przypadek lub poprawić i cieszyć sie dobrymi efektami w grze


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry