Brak zmian 2813 3

O temacie

Autor sopran

Zaczęty 6.12.2008 roku

Wyświetleń 2813

Odpowiedzi 3

sopran

sopran

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

sopran

Brak zmian
2008-12-06, 11:39(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 18:21)
Witam, był takie tematy w tym forum, ale żadne mi nie pomogły.

Więc wprowadziłem kilka zmian do OLDCAMP.zen w spacerze, m.in. większa kuźnia w starym obozie, mniej drzew itd.

Kompiluję świat na outdoor oraz kompiluję światło, resparsuje skrypty gothicmod_starterem
z włączona opcją Reparse Script i VDFS Physical First, ale nic się nie zmienia, wszystko jest bez żadnych zmian. :P  
Oto wszystko czego do tej pory próbowałem:

-Zmieniałem world.vdf na world.vdf.disabled (ale przez to wszędzie było czarno w Gothicu)
-Wyciąłem world.vdf (efekt był taki sam jak wyżej^^) ^_^  

Gdy wyłączam Spacera bądź grę wyświetla mi się błąd:
MEMORY LEAKS FOUNDS (może to przez to jest spowodowane)
Spacer zaktualizowałem gdyż wcześniej wyświetlał mi się błąd:
"Division By Zero" ^_^  

Mam nadzięje że ktoś mi pomoże, z góry dziękuje za pomoc.
Pozdro ;p
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Leaks found nie ma tu raczej nic do gadania :)  

Może zrób zmiany w samym pliku; world.zen ;]  czy to nie jest prostsze? :D
 

Levy

Levy

Użytkownicy
posty61
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrób nowa paczkę z modem, wstaw tam swój przerobiony zen, oraz wpisz co trzeba w pliku w katalogu Gothic\System. Najpierw oczywiśćie musisz utworzyć ten plik. Zrób to na podst. pliku GothicGame :)
 

Slash

Slash

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Ja zawsze przerabiam WORLD.ZEN bez robienia paczki z modem. Po prostu GoMan'em zmieniam nazwę tego pliku w archiwum VDF na np. WORLD1.ZEN. Wtedy wystarczy, że świat znajduje się w _work\data\worlds.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry