Mam Problem 3216 6

O temacie

Autor BlackDragon

Zaczęty 1.12.2008 roku

Wyświetleń 3216

Odpowiedzi 6

BlackDragon

BlackDragon

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy

BlackDragon

Mam Problem
2008-12-01, 12:01(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 18:27)
Od jakiegoś czasu próbuję dodać światy z G1 do GII NK, czy da się tak zrobić ? jestem jeszcze zielony i nie wiem niektórych rzeczy, skopiowałem z "gothic _Work/Data/World" do "Gothic II NK/_world/data/World" i za cholerę nie wiem, co dalej zrobić  :lol2:

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Tak, da sie to zrobić, jesli można przenieść z G2 do G1 to czemu nie na odwrót ?
Pytanie: Przeniosłes pliki .ZEN czy .3ds ? Jeśli .ZEN to próbuj, a i tak ci sie nie uda, musisz przenieść pliki .3ds, a potem w Spacerze do G2 je oteksturowac na nowo, gdyż w G2 nie ma tekstur, które były w G1, bądź mają inną nazwę.

BlackDragon

BlackDragon

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy

BlackDragon

Mam Problem
#2 2008-12-01, 15:06(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 22:09)
Ok dzięki za pomoc spróbuję

---

Skopiowałem pliki .3ds i nic to nie daję w spacerze nie widać świata a jakiś błąd Word loaded but uncompiled Compile to view and manipulate the world. A oprócz tego wyskakuje mi komunikat o błędzie acces violation

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Skompiluj świat.

BlackDragon

BlackDragon

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Nie mogę bo błąd ni wyskakuje i wywala do windowsa

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Gdzie masz pliki .3ds ? Powinny być w Folder Gothica*:lol2: _Work/Data/Meshes/Level **

** - tak jest w G1, nie weim ajk w G2, ale chyba podobnie, pliki .3ds powinny byc w Meshes

BlackDragon

BlackDragon

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy

BlackDragon

Mam Problem
#6 2008-12-01, 16:52(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 22:09)