Ograniczenie poly w Maxie? 3197 9

O temacie

Autor Cubinal

Zaczęty 29.11.2008 roku

Wyświetleń 3197

Odpowiedzi 9

Cubinal

Cubinal

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam.
Mam pewien problem. Po dodaniu poligonów do modelu, strasznie się max tnie (~2 FPS!).

Przed.


Po.


Najgorsze jest to, że po dodaniu meshsmooth (2x więcej poligonów), chodzi prawie tak samo:


Dodam że mam nową karte graficzną: ASUS EAH3650, z tym że na tej karcie wcześniej nie było takich problemów.
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Nie widze tam nic specjanego, zacznij model od nowa.
 

Cubinal

Cubinal

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
To jest tylko odcięty kawałek całego świata. (Poly: 86251)
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Cubinal link=topic=4493.msg38691#msg38691 date=Nov 29 2008, 14:43\'
To jest tylko odcięty kawałek całego świata. (Poly: 86251)
podstawowe pytanie, pracujesz na pliku który był wczesniej zapisany jako gothicowy plik.3ds ?

prawdopodobnie tak, jeśli tak to gratuluję myślenia :)   bo ten exporter/importer w jakiś sposób rozwala modele że coś to ma 50k poly muli niemiłosiernie(np surface.3ds) ^^
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zdunek, po co to "gratuluję myślenia"?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Cubinal

Cubinal

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Cubinal

Ograniczenie poly w Maxie?
#5 2008-11-29, 15:13(Ostatnia zmiana: 2008-11-29, 15:36)
Ło w morde niewiedziałem...
Da się to jakoś naprawić? A jakby tak podzielć model na kilka mniejszych?

EDIT:
ZDetachowałem świat na 2 części. Wszystko jest ok. Dzięki za pomoc.
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=4493.msg38693#msg38693 date=Nov 29 2008, 15:05\'
Zdunek, po co to "gratuluję myślenia"?
tak dla zasady ^^
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Taki tekst akurat bardzo często irytuje i prowadzi do kłótni. W tej sytuacji to, że "to jest format z Gothica, więc jeśli jest więcej niż 50k, to będzie muliło", jest tak samo domyślne, jak "skarpetki mają 15 poziomych pasków, więc zostały wyprodukowane w Tajlandii". Nie wpadłbyś na to za pierwszym razem? No to gratuluję myślenia. Tak dla zasady, mów lepiej co innego.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=4493.msg38723#msg38723 date=Nov 29 2008, 18:57\'
Taki tekst akurat bardzo często irytuje i prowadzi do kłótni. W tej sytuacji to, że "to jest format z Gothica, więc jeśli jest więcej niż 50k, to będzie muliło", jest tak samo domyślne, jak "skarpetki mają 15 poziomych pasków, więc zostały wyprodukowane w Tajlandii". Nie wpadłbyś na to za pierwszym razem? No to gratuluję myślenia. Tak dla zasady, mów lepiej co innego.
dobrze, dla zasady będę pisał "a to Kyro pomyślał :D  "

i nie więcej niż 50k bo gothicowy .3ds w ogóle obsługuje max 50k poly, lecz w pewien sposób rozkłada polgiony

a gratuluję myślenia bo przy samym edytowaniu takiego modelu widać że #msgote author=Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=4493.msg38723#msg38723 date=Nov 29 2008, 18:57\']Taki tekst akurat bardzo często irytuje i prowadzi do kłótni. W tej sytuacji to, że "to jest format z Gothica, więc jeśli jest więcej niż 50k, to będzie muliło", jest tak samo domyślne, jak "skarpetki mają 15 poziomych pasków, więc zostały wyprodukowane w Tajlandii". Nie wpadłbyś na to za pierwszym razem? No to gratuluję myślenia. Tak dla zasady, mów lepiej co innego.[/quote]
dobrze, dla zasady będę pisał "a to Kyro pomyślał :D  "

i nie więcej niż 50k bo gothicowy .3ds w ogóle obsługuje max 50k poly, lecz w pewien sposób rozkłada polgiony

a gratuluję myślenia bo przy samym edytowaniu takiego modelu widać że coś jest nie tak#msgote author=Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=4493.msg38723#msg38723 date=Nov 29 2008, 18:57\']Taki tekst akurat bardzo często irytuje i prowadzi do kłótni. W tej sytuacji to, że "to jest format z Gothica, więc jeśli jest więcej niż 50k, to będzie muliło", jest tak samo domyślne, jak "skarpetki mają 15 poziomych pasków, więc zostały wyprodukowane w Tajlandii". Nie wpadłbyś na to za pierwszym razem? No to gratuluję myślenia. Tak dla zasady, mów lepiej co innego.[/quote]
dobrze, dla zasady będę pisał "a to Kyro pomyślał :D  "

i nie więcej niż 50k bo gothicowy .3ds w ogóle obsługuje max 50k poly, lecz w pewien sposób rozkłada polgiony

a gratuluję myślenia bo przy samym edytowaniu takiego modelu widać że , czyli osoba nie wysiliła swoich szarych komórek i nie pomyślała czemu poligony się dziwnie zachowują :D
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Cubinal

Cubinal

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
ale poligony zachowują się normalnie, i nie widać że coś jest nie tak. Dopiero jak doszedłem do tych nieszczęsnych 50k poly, czyli dosyć późno.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry