https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Spacer
(Moderator:
Sawik
) /
Przeciekające voby
[
1
]
Przeciekające voby
2562
3
O temacie
Autor
Zaczęty
24.11.2008 roku
Wyświetleń
2562
Odpowiedzi
3
orpisek
Gość
orpisek
Gość
Przeciekające voby
2008-11-24, 21:19
0
Lista propsujących:
Mam pytanie. Od pewnego czasu gryzie mnie ta sprawa z przeciekaniem,np. domów jak dodaje je w Spacerze. Więc pytam. Jest jakiś sposób na to żeby po dodaniu voba w spacerze nie przeciekał?
Caesum
Caesum
Użytkownicy
posty
1729
Propsy
2216
Nagrody
V
Profesja
brak
Użytkownicy
Caesum
Przeciekające voby
#1
2008-11-24, 22:22
0
Lista propsujących:
Z tego co słyszałem to nie, ale mówię ci, lepiej dodać w 3ds'ie/blenderze, bo w Spacerze to sobie teren do domu przystosujesz, a w Spacerze będziesz musiał się pogodzić z górkami wystającymi na samym środku domu. :>
Kudlik
Kudlik
Użytkownicy
Les Paul
posty
364
Propsy
55
Użytkownicy
Les Paul
Kudlik
Przeciekające voby
#2
2008-11-24, 22:59
0
Lista propsujących:
Zaznaczasz funkcję StaticVob i cDyn wtedy nie będzie się dało przez niego przechodzić (Chyba o to chodzi)
orpisek
Gość
orpisek
Gość
Przeciekające voby
#3
2008-11-25, 21:45
(Ostatnia zmiana: 2008-11-25, 21:45)
0
Lista propsujących:
A ta funkcja to w którym miejscu?
A tak w ogóle to powinno działać tyle że jak zrobie powiedzmy wejście to będę mógł wchodzić do tego domku. Odpowiedz mi na te 2 pytania
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Spacer
(Moderator:
Sawik
) /
Przeciekające voby
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry