Przeciekające voby 2562 3

O temacie

Autor

Zaczęty 24.11.2008 roku

Wyświetleń 2562

Odpowiedzi 3

orpisek
  • Gość
Mam pytanie. Od pewnego czasu gryzie mnie ta sprawa z przeciekaniem,np. domów jak dodaje je w Spacerze. Więc pytam. Jest jakiś sposób na to żeby po dodaniu voba w spacerze nie przeciekał? ^^
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co słyszałem to nie, ale mówię ci, lepiej dodać w 3ds'ie/blenderze, bo w Spacerze to sobie teren do domu przystosujesz, a w Spacerze będziesz musiał się pogodzić z górkami wystającymi na samym środku domu. :>
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Zaznaczasz funkcję StaticVob i cDyn wtedy nie będzie się dało przez niego przechodzić (Chyba o to chodzi)
 

orpisek
  • Gość

orpisek
Gość

Przeciekające voby
#3 2008-11-25, 21:45(Ostatnia zmiana: 2008-11-25, 21:45)
A ta funkcja to w którym miejscu? :lol2:   A tak w ogóle to powinno działać tyle że jak zrobie powiedzmy wejście to będę mógł wchodzić do tego domku. Odpowiedz mi na te 2 pytania :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry