O temacie
Autor Olunia
Zaczęty 21.12.2024 roku
Wyświetleń 993
Odpowiedzi 2
Olunia
// ************************************************************// Przepraszam// ************************************************************INSTANCE DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam(C_INFO) { npc = VLK_2115_Maro; nr = 1; condition = DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam_Condition; information = DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam_Info; permanent = 0; description = "czemus mi tak szczenkie pogruchotal?";}; FUNC INT DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_VLK_2115_Maro_fent)) { return 1; };};FUNC VOID DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_Info(){ AI_Output (other, self,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_15_00"); //czemus mi tak szczenkie pogruchotal? AI_Output (self, other,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_55_01"); //Przepraszammordo ale w taltach jak cpalem to zawsze odwalalem cos. AI_Output (other, self,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_15_01"); ///Nie no ale mordo szczeke mam krzywa przez ciebie kundlu. AI_Output (self, other,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_55_02"); //Dobra wez ten pierscien co go kiedys z lajna krowy zrobilem. CreateInvItem (self, Pierscienmara); B_GiveInvItems (self,hero, Pierscienmara, 1); AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN); Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_SPRINT.MDS", Time_Haste3); B_LogEntry (TOPIC_fent, "Maro dalej jest nacpany i se tanczy ale chociaz mnie przeprosil i dal mi smierdzacy pierscien"); Log_SetTopicStatus (TOPIC_fent, LOG_SUCCESS); AI_StopProcessInfos (self); Npc_ExchangeRoutine (self,"maropojeb");};
Gother
AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN);Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_SPRINT.MDS", Time_Haste3)
AI_StartState (self, ZS_Flee, 0, "");