Jak zrobić aby po dialogu NPC uciekał sprintem w Gothic 1 993 2

O temacie

Autor Olunia

Zaczęty 21.12.2024 roku

Wyświetleń 993

Odpowiedzi 2

Olunia

Olunia

Użytkownicy
posty2
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie. Czy wie ktoś co musi znajdować się w skrypcie aby NPC po dialogu zaczął uciekać do waypointu? :hmmm:

Post połączony: 2024-12-21, 15:58
jeszcze moge podać skrypt dla ułatwienia sprawy


// ************************************************************
// Przepraszam
// ************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam(C_INFO)
{
npc = VLK_2115_Maro;
nr = 1;
condition = DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam_Condition;
information = DIA_VLK_2115_Maro_Przepraszam_Info;
permanent = 0;
description = "czemus mi tak szczenkie pogruchotal?";
};                       

FUNC INT DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_Condition()

{       
               if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_VLK_2115_Maro_fent))
{
return 1;
       };
};

FUNC VOID DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_15_00"); //czemus mi tak szczenkie pogruchotal?
AI_Output (self, other,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_55_01"); //Przepraszammordo ale w taltach jak cpalem to zawsze odwalalem cos.
        AI_Output (other, self,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_15_01"); ///Nie no ale mordo szczeke mam krzywa przez ciebie kundlu.
        AI_Output (self, other,"DIA_VLK_2115_Maro_przepraszam_55_02"); //Dobra wez ten pierscien co go kiedys z lajna krowy zrobilem.

        CreateInvItem (self, Pierscienmara);
        B_GiveInvItems (self,hero, Pierscienmara, 1);

        AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN);
        Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_SPRINT.MDS", Time_Haste3);

       
        B_LogEntry (TOPIC_fent, "Maro dalej jest nacpany i se tanczy ale chociaz mnie przeprosil i dal mi smierdzacy pierscien");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_fent, LOG_SUCCESS);
        AI_StopProcessInfos (self);
        Npc_ExchangeRoutine (self,"maropojeb");
};

tak wygląda kawałek skryptu dialogu po którym NPC powinien biec sprintem lecz NPC zamiast sprintować idzie sobie spacerkiem
(prosze nie zwracajcie uwagi na drętwe dialogi ponieważ skryptuje sobie tylko dla zabawy)
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty450
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
To będzie zbędne:
AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN);
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_SPRINT.MDS", Time_Haste3)

Daj to:
AI_StartState (self, ZS_Flee, 0, "");
 

Olunia

Olunia

Użytkownicy
posty2
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
dziękuje bardzo Gother maro elegancko ucieka jak frajer
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry