[GOTHIC 2NK] - Błąd podczas kompilowania świata 1042 0

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 19.12.2024 roku

Wyświetleń 1042

Odpowiedzi 0

RKM

RKM

Użytkownicy
posty74
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, ostatnio postanowiłem sobie edytować Khorinis, usunąłem wszystkie zabudowania z dzielnicy portowej i zastąpiłem nowymi, przedłużyłem również nabrzeże. Problem pojawia się w momencie próby kompilowania świata, podczas kompilacji outdoor część podłoża znika, świat mam podzielony na dwa obiekty w jednym pliku tj. Cześć pierwsza to nabrzeże wraz z górnym miastem - i ta właśnie część jest widoczna, niewidoczną częścią jest dzielnica portowa oraz dolne miasto wraz z kanałami. Podczas kompilacji indoor cały model jest widoczny, podczas kompilacji outdoor z włączoną opcja editmode również cały model jest widoczny. Podczas jednej z prób eksportu udało się zachować całe podłoże, ale wyglądało to tak jakby część świata która znika była jaskinią (czarne niebo). Jeśli znajdzie się ktoś kto wie e czym jest problem to prosił bym o odpowiedź.

Rozwiązałem zagadkę, nowe podłoże kwalifikowało mi jako portale, zmieniłem materiał i jest dobrze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry