Gothic 2 Animacje sciezka 632 1

O temacie

Autor genas2232

Zaczęty 28.09.2024 roku

Wyświetleń 632

Odpowiedzi 1

genas2232

genas2232

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem animacje w blenderze i chce ją skampilować. Mam 3 pliki, 2 asc jeden z modelem a drugi z animacją, i nazwa.mds.
Czy ktoś może podać ścieżkę od _Work czy dopisać gdzie moge to wstawić żeby dzialało. W anims i w każdym, kiedy przy odpaleniu g2 wpisuje apply overlaymds nazwa.mds. wyskakuje error not found nazwa mds.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W X:\Noc Kruka\_Work\Data\Anims\ stwórz katalog Overlay i tam wsadź tego .MDSa wraz z .ASCkami. Powinno zadziałać bez bezpośredniej kompilacji.

Do tego zgaduję, że celujesz na nakładkę dla modeli ludzi, czyli HUMANS, więc wtedy najlepiej żeby .MDS też trzymał się tego schematu nazewnictwa . Np. HUMANS_GENAS.MDS, które potem aplikujesz za pomocą Mdl_ApplyOverlayMds.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry