Gothic na innym silniku, można publikować? 3910 2

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 24.07.2023 roku

Wyświetleń 3910

Odpowiedzi 2

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Daje w dziale "modding", chociaż nie o modding do końca chodzi.

Chciałbym odświeżyć Gothica ale silnik 1,2 sobie nie poradzi, silnik trójki znowuż jest mało przystępny do moddingu.

Założenie jest takie, że powstawałoby to na UE5 lub Unity, cały szkopuł w tym żeby można to było poźniej bez przypału opublikować.

Załóżmy że gra wymagałaby do uruchomienia plików G1, G2, G3 i byłaby za darmo (non profit).

Przejdzie?

Wariant drugi, oparcie tego o OpenGothic, zakładam że lepiej by sobie poradził z graficznym obciążeniem od oryginalnego ZenGina.

Dajcie znać jeśli wiecie coś na ten temat, albo dajcie znać komuś kto może wiedzieć coś w temacie.
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty212
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Opublikowanie Gothica na innym silniku nie przejdzie z uwagi na brak IP do serii którą aktualnie dzierży THQ Nordic i z pewnością by od razu wystąpili sądowo o złamanie praw autorskich.

Na githubie jest projekt OpenGothic, jest to reimplementacja silnika gry pod G2NK: https://github.com/Try/OpenGothic
korzystająca z nowszych technologii niż tych których korzystał ZenGine.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, jeden z twórców OpenGothic potwierdził że OG ma lepsze możliwości renderowania od ZenGina, tam będzie powstawał projekt. Temat zostawiam otwarty jeśli ktoś chce się wypowiedzieć, ma coś do dodania w temacie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry