28 Linijka to tak jak w temacie linijka ta:
B_Scale (self);
Nie wiem czemu on B_Scale się czepia jak to jest w wielu skryptach!
Popoprawiałem,ale błąd jest dalej,wygląda to tak:
instance NONE_2002_Armer (Npc_Default)
//----------Info ogolne----------
name = "Armer";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NON;
level = 45;
voice = 8;
id = 2002;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 56;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 65;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 65;
attribute[ATR_MANA] = 65;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 56;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 65;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Thief",101, 1,VLK_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Club_01);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_2002;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_Start_2001 ()
{
TA_Stand (09,00,22,00,"Chata");
TA_Smoke (22,00,09,00,"Chata");
};
Tak,robiłem NPC Makerem.
To jest skrypt do Gothic II.
Edit:
Coś mnie naprowadziła wypowiedź FireBoll-a,że pomyślał,iż jest to skrypt do 1.Robiłem to na poradniku do I.Chyba mój błąd,coś mi się wydaje,że 2 tego nie akceptuje.Jak tak to sorry,bo zrobiłem z siebie głupka,ale jeszcze nie wiem : P
Edir nr2:
Usunąłem tamte skrypty,wpis ze startup.d i stowrzyłem nowy i wpisałem go do startup.d
instance NONE_2001_Pruti (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = Pruti;
guild = GIL_NONE;
id = 2001;
voice = 1;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_OCAMBIENT;
// ------ Attribute ------
// ------ Attribute ------
slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
slf.attribute[ATR_MANA] = 0;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 1;
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
// ------ Equippte Waffen ------
// ------ Inventory ------
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart10, BodyTex_N, ITAR_MIL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 30);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_4151;
};
FUNC VOID Rtn_Start_4151 ()
{
TA_Stand_Armcrossed (08,00,22,00,"CHATA");
TA_Stand_Armcrossed (22,00,08,00,"CHATA");
};
A błąd wyskakuje ten sam...choć nie ma już tego w ogóle w żadnym istniejącym na komputerze skrypcie.Teraz błąd U:PAR Expected (line 81) Skrypt ma 52 linie..hmmm