Bumshak 2.0 - poszukiwana ekipa do pracy nad modem 1982 0

O temacie

Autor Bukraj

Zaczęty 10.02.2023 roku

Wyświetleń 1982

Odpowiedzi 0

Bukraj

Bukraj

Użytkownicy
posty2
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bumshak 2.0
Modyfikacja w założeniach ma być swoistym remakiem pierwszej modyfikacji do Gothic 2 Noc Kruka - Bumshak. Jeśli dobrze pamiętacie w oryginalnej modyfikacji mamy do czynienia z bardzo prostą fabułą sprowadzającą się do: 1. Znajdź 2. Przynieś/zabij 3. Awans, i tak w kółko aż do końca gry. Chcę to zmienić wprowadzając nową fabułę i w znacznym stopniu rozwijając skrypty. Mapa również ulegnie zmianie dzięki Wasteland Modzie autorstwa Caesium, który przywrócił nieobecne w G2 lokacje znane z G1. Sam jestem początkującym skrypterem, coś tam dłubię z przerwami od paru lat i część pracy jestem w stanie wykonać sam, potrzeba osób siedzących w temacie głębiej niż ja, służących dobrą radą. Oraz uzdolnionych graficznie, jeśli oczywiście mowa o grafikach.

Założenia
Akcja moda rozgrywa się w Górniczej Dolinie po odpłynięciu Bezimiennego na Dwór Irdorath. Do orków stacjonujących w Górniczej Dolinie dociera wiadomość od najwyższego wodza Kana, już czas na ofensywę. Odkryj Górniczą Dolinę z zupełnie innej strony, jako młody ork Bumshak pnij się po szczeblach hierarchii pomagając sprawie.
Odświeżony klasyk oferował będzie rozwój postaci, główny wątek fabularny oraz kilka wątków pobocznych.
Wątków pobocznych nie chcę zdradzać na tym etapie prac, wątek główny zaś kręcił się będzie tak jak w oryginale - wokół awansowania w hierarchi, planuję jednak w znacznym stopniu go rozbudować.

Poszukuję:
-skrypterów doświadczonych w grzebaniu w odmętach skryptów i tworzeniu swoich własnych.
-mapperów którzy będą w stanie spacerem dodać VOBy na mapie.
-Grafików 3D/2D którzy stworzą oprawę graficzną moda, oraz nowe modele.

Kontakt Discord: Bukraj#5760

PROJEKT NON PROFIT
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry