[3dsmax]Teksturowanie w 2d? 1863 1

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 17.10.2008 roku

Wyświetleń 1863

Odpowiedzi 1

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[3dsmax]Teksturowanie w 2d?
2008-10-17, 22:05(Ostatnia zmiana: 2008-10-17, 22:06)

Uhm, znowu problem z teksturkami : )

Ponoć w jakowymś "2D" ma się większą kontrolę nad nakładanymi teksturami, no ale nie raczył mi podać szczegółów, bo sam nie wie(mówił coś o jakimś Thoro, ale co ja mu będę gg zaśmiecał. lepiej forum XD).

Mógłby mnie ktoś wprowadzić w te tajniki czarnej magyi? ;>
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Za pomocą Unwrap UVW tworzysz mapę wszystkich polygonów (rozkładasz model jak siatkę bryły w podstawówce), a następnie za pomocą tego możesz swobodnie tworzyć tekstury w programach 2D. Na forum było o tym kilka razy, poszukaj.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry