UnWrap 1311 1

O temacie

Autor

Zaczęty 10.10.2008 roku

Wyświetleń 1311

Odpowiedzi 1

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

UnWrap
2008-10-10, 17:01(Ostatnia zmiana: 2008-10-10, 20:33)
Witam wszystkich od jakiegoś czasu próbuje zmapować mój model koszar mam z tym niestety problem korzystam z tutków i wiem jak wejść i co mam rożłożyć jednak mój problem jest następująćy  gdy rozkładam jedną część koszar na siatke to drugiej już nie moge bo gdy zaczne zaznaczać poly UnWrap mi się wyłączy co mogę zrobić?
Ok już wiem o co chodzi xD dzięks za pomoc i sorry za pomyłke
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jak to zaznaczać poly?
Jeśli chodzi o to, o czym myślę, to podstawowa zasada: jeśli nakładasz unwrap na na przykład editable poly, nie może być włączone żadne "pod-wybieranie", tj. vertex, polygon. Musisz mieć wszystko odkliknięte, tak, żeby model zachowywał się jak w zakładce Create, bez żadnego zaznaczania vertexów itp. Tylko wtedy pojawi się uvka. Poza tym już w oknie z uvką (Edit UVs) zaznaczasz elementy, nie w viewporcie. Na początek używaj Flatten Mapping, jest w oknie edycji w zakładce Mapping.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry