Nowi NPC 6962 28

O temacie

Autor

Zaczęty 9.10.2008 roku

Wyświetleń 6962

Odpowiedzi 28

modmateusz
  • Gość
Proszę nie kasowac' tematu nie chodzi dokładnie o nowych NPC.
Mam spory problem!Czytałem wszystkie tematy o nowych NPC i nic !Ciągle próbuję, robię co piszą i nic!Kto mi wyjaśni wprost krok po kroku jak to zrobic'?
Uwaga!Podkreślam że jestem ZIELONY
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
na początek pobierz gothic Mod Devolopment Kit i Gothic NPC Marker
ja mam wszystkie te programy  no i to tyle reszty się skapniesz

ps.niech ktoś powie jak zapisać postać z NPC markera do normalnego gothic baz modów
odpiście plissss :)
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy

Nygus

Nowi NPC
#2 2008-10-14, 09:30(Ostatnia zmiana: 2008-10-14, 12:53)
Cytuj
ps.niech ktoś powie jak zapisać postać z NPC markera do normalnego gothic baz modów
odpiście plissss 18.gif

Jesli chcesz miec npc bez robienia moda to tak:
-robisz tego npc <jak gildia none to w skrypcie popraw bo jest napisane NON, taki maly blad npcmakera>
-jesli zrobiles to wlaczasz spacer i szukasz jakiegos waypointa, ktory jest juz w grze
-jesli znalazles to robisz rutyne i wpisujesz ten waypoint
-calego npc dodajesz do folderu ..._work\data\scripts\content\story\npc
-reprasujesz skrypty i jesli nie ma bledow twoj npc pojawi sie w tym waypoincie, ktory sobie wybrales


//Edit by Bula: NON to żaden błąd. NON to po prostu NPC bez gildii i nie przeszkadza to niczym.

@Wlasnie nie. W skrypcie powinno byc : guild    =   GIL_NONE; a po zrobieniu w npc maker jest :guild       =      GIL_NON;
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
a jak zlikwidować błąd w spacerze ???
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy

Nygus

Nowi NPC
#4 2008-10-14, 12:57(Ostatnia zmiana: 2008-10-14, 12:57)
Nie chce ci ubliżac, ale
Cytuj
no i to tyle reszty się skapniesz
:P

A tak na serio to blad likwidujesz w skrypcie npc. Likwidujesz go JESLI wystapi.
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
jak się nazywa waipont Aidana  ???????



i co oznacza w rutenie start itp???
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Nazwa waypointa - OW_WOODRUIN_WOLF_SPAWN

Drugiego pytania nie rozumiem.
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
chodzi o tą nazwę


klikasz na rutynę i  masz różne żeczy

NAZWA................
pierwsza rutyna musi się nazywać start itp i oto mi chodzi!!!!!

ps.start to gdzie startuje a gdzie kończy co mam napisać w NAZWA........
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy

Nygus

Nowi NPC
#8 2008-10-18, 18:19(Ostatnia zmiana: 2008-10-19, 19:22)
A, chodzi ci o robienie rutyny w npc makerze? Start oznacza o ktorej godz. ma sie zaczac dana czynnosc. Osobiscie radze ci recznie pisac rutyny <kopiujac z innych skryptow>.

//Edit by Bula: xDDDDDD Start to nazwa rutyny. Pierwsza rutyna musi mieć nazwę start, bo po tym gothic wie od której rutyny ma zacząć. Nazwy reszty rutyn mogą być jakie kolwiek - trzymając się oczywiście zasad instanców (bez spacji, polskich znaków itp).
Godziny tu nie mają nic do tego akurat.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Jemu chyba chodzi oto ze nazwa pierwszej rutyny musi być start.

Jeżeli nie potrzebujesz innych rutyn to w tej pierwszej rutynie (start) jest rutyna na cały dzień, niema rutyny gdzie startuje ani kończy mozesz zobaczyc u innych NPC'ów
 
GG:10938162

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
cyli jako mój npc u Aidana od 6.00 do 20.50 ma siedzieć przy ognisku a potem o 20.51 do 5.59 ma pilnować

to muszę dać odpowiednie rutyny(to wiem)ale chodzi mi oto że go zapisałem wczytuję grę i go nie ma
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałeś go do startup.d ?
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
nie.........a co do tego startup gdzie go znajdę??
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
_work\data\scripts\content\story\
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy

toptik

Nowi NPC
#14 2008-10-19, 19:18(Ostatnia zmiana: 2008-10-19, 19:20)
i co mam tam zrobić????
tz wkleić???
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
wyjaśnij to po kolei
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy

Nygus

Nowi NPC
#16 2008-10-19, 19:26(Ostatnia zmiana: 2008-10-19, 19:31)
Znajdujesz jakies miejsce w startupie <np. linijka 1102 - to ta pod aidanem> [jak ja znalesc? - jak masz wlaczony startup dajesz EDYCJA->PRZEJDŹ DO-> wpisujesz 1102-> i pierwsza linijka od gory jaka sie pokaze to wlasnie ta]
i dodajesz tam takie cos :    
Cytuj
Wld_InsertNpc            (ORG_859_Aidan,"OW_PATH_02");

W miejsce ORG_859_Aidan wpisujesz instance swojego npc
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
ale ja chcę bu aidan był a ten drugi to myśliwy ja ci pokarzę



instance ORG_10000_Mysliwy (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Myśliwy";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_ORG;
level = 12;
voice = 12;
id = 10000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 40;
attribute[ATR_MANA] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 165;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 165;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 0,"Hum_Head_Psionic",102, 1,ORG_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_Mace_War_01);
EquipItem      (self, ItRw_Bow_Long_01);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,2);
CreateInvItems  (self,ItForice,7);
CreateInvItems  (self,ItFo_Plants_mushroom_02,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine = Rtn_start_10000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_Start_10000 ()
{
TA_SitCampfire (00,00,10,00,"OW_WOODRUIN_WOLF_SPAWN");
TA_Guard (10,00,23,59,"OW_WOODRUIN_WOLF_SPAWN");
};


i ja chcę by był razem z aidane jako jego pomocnik :D
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to wpisujesz obok Wld_InsertNpc (ORG_859_Aidan,"OW_PATH_02");
Wld_InsertNpc (ORG_10000_Mysliwy,"OW_PATH_02");
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
jak zapisać tę zmianę???bo nie mogę
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry