Rozmazywanie tekstur 3070 6

O temacie

Autor

Zaczęty 4.10.2008 roku

Wyświetleń 3070

Odpowiedzi 6

FireBoll
  • Gość
Mam pewnie problem z nowymi 3D dodaje je do Spacer teksturuje i część danego voba np tekstura marmuru na górze zamazuje sie! co moge uczynić aby to poprawić jeśli to wogle możliwe?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmapować model :P
 

FireBoll
  • Gość
Emmm jak xD?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Rozmazywanie tekstur
#3 2008-10-04, 19:50(Ostatnia zmiana: 2008-10-04, 19:51)
3ds Max i 'funkcja' Unwrap UVW :P
 

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Rozmazywanie tekstur
#4 2008-10-04, 22:21(Ostatnia zmiana: 2008-10-04, 22:22)
Emmm mam z tym problem czy nie da sie tego jakoś inaczej zrobić xD? No bo wchodzę do tego UNW czy jakoś tak ale nie wiem co i jak i nie moge podczas tego zaznaczać poly bo mi się wywali ten UNW czy ktoś może mi pomóc? A i jak zmpuje ten model to mam go zapisać i dopiero wtedy moge se spokojnie teksturować?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ale o co ci chodzi? Przecież mapowanie i texturowanie większości rzeczy w grach za pośrednictwem unvarpa jest standardem od kiedy pojawiło się coś takiego jak grafika 3d w grach.
 

FireBoll
  • Gość
Po prostu nie wiem jak zmapować obiekt wystarczy :P  umiem modelować ale nie mapować !
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry