[G2NK] Problem z przypisaniem funkcji do klawisza (chyba). 5735 0

O temacie

Autor Khantor

Zaczęty 29.09.2022 roku

Wyświetleń 5735

Odpowiedzi 0

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dzień dobry. Chciałem podpiąć banalną funkcję powodującą, że NPC A atakuje NPC B pod środkowy przycisk myszy. Napisałem banalną, przykładową funkcję:
b_attack(sentenza,hero,AR_NONE,0);

I wsadziłem ją do FrameFunction i zainicjowałem co klatkę - działa perfekcyjnie.

Idąc krok dalej dołożyłem na razie nic nie robiący warunek z klawiszem:
if (MEM_KeyState(MOUSE_BUTTONMID) == KEY_UP)
{
b_attack(sentenza,hero,AR_NONE,0);
};

I także działa perfekcyjnie, tzn. tak jak powinno się stać - Sentenza rzuca się od razu na gracza. Ale to by było na tyle, jeśli o działanie przy próbie podpięcia pod klawisz. Jeśli zamienię warunek na cokolwiek innego określającego czy przycisk jest naciśnięty czy nie, nawet na MEM_KeyState(MOUSE_BUTTONMID) != KEY_UP To już się robi problem. Ten przykładowy Sentenza który sobie stoi w miejscu i je, przy wywołaniu przyciskiem funkcji po prostu zamiera w miejscu jakby kija połknął, ale atakuje może raz na 100 prób. Wsadzony do tej funkcji print działa, że więc ten warunek spełniony wg gry jest. Wie ktoś o co chodzi i jak okiełznać to drewno? Dodam tylko, że w ten sam sposób napisałem i podpiąłem pod PPM funkcję podnoszącą itemy z ziemi jak w returningu i działa bez problemu, a tu się dzieją jaja.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry