Blender - portale psują się po eksporcie kerraxem 2147 0

O temacie

Autor Kistru

Zaczęty 3.09.2022 roku

Wyświetleń 2147

Odpowiedzi 0

Kistru

Kistru

Użytkownicy
posty24
Propsy105
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Simano,
od kilku dni męczę się z poprawnym odpaleniem niewielkiego, zrobionego przeze mnie świata.
Dokładniej nie wiem, jak sprawić, żeby blender eksportował 3DS poprawnie.
Mam duży budynek z dwoma wyjściami i dwoma identycznymi portalami. Eksportuję go z pomocą kerraxa i odpalam w Spacer.NET i tu dzieją się cuda. Po każdym eksporcie model zachowuje się inaczej - czasem widzę tylko wnętrze, czasem to co na zewnątrz, czasem widzę wszystko, jakby portali nie było, a zdarzyło się kilka razy, że odpaliło się poprawnie.

Próbowałem korzystać z czterech różnych wersji blendera, zaczynając od 2.49 i na najnowszym kończąc i efekty były podobne. Model nie powinien mieć żadnych dziur, bo jak wspomniałem wcześniej - udało mi się kilka razy go odpalić w obecnej formie.

Po każdym eksporcie i ponownym imporcie zauważyłem, że face'y modelu się rozłączają i to samo tyczy się portali.
Możliwe, że popełniam jakiś bardzo podstawowy błąd, bo to moja pierwsza próba zrobienia świata.
https://drive.google.com/drive/folders/10Gkv5ecCpAjunt3DTHoF8b3nVXpvRTiB?usp=sharing - plik .blend (Blender 2.79b) świata i model 3DS po exporcie.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś jest w stanie mi pomóc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry