Problem podczas twozenia dialogu 1716 0

O temacie

Autor MrSnooker

Zaczęty 24.06.2022 roku

Wyświetleń 1716

Odpowiedzi 0

MrSnooker

MrSnooker

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, niedawno zacząłem uczyć się tworzenia modów do G2nk i mam problem podczas tworzenia nowego dialogu dla nowej postaci. Mianowicie nie chce zadziałać mi warunek. Chcę aby po wybraniu opcji dialogowej 1, pojawiła się opcja dialogowa 2.
Skrypt wygląda tak: instance DIA_NONE_01_test_hello(C_INFO)
{
npc = NONE_01_Test;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_01_Test_hello_condition;
information = DIA_NONE_01_Test_hello_info;
permanent = TRUE;
description = "Gdzie jestem?";
};


func int DIA_NONE_01_Test_hello_condition()
{
return TRUE;
};

func void DIA_NONE_01_Test_hello_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_NONE_01_Test_Hello_15_00"); //Gdzie jestem?
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_Hello_01_01"); //Jesteś na Test wyspie.
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_Hello_01_02"); //Tutaj będziemy mogli przetestować wsystkie nowe funkcje.
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_Hello_01_03"); //Chyba pora, żebyś wziął ode mnie zadanie.
};


instance DIA_NONE_01_Test_zadanie(C_INFO)
{
npc = NONE_01_Test;
nr = 2;
condition = DIA_NONE_01_Test_zadanie_condition;
information = DIA_NONE_01_Test_zadanie_info;
permanent = FALSE;
description = "Co mam zrobić?";
};


FUNC INT DIA_NONE_01_Test_zadanie_condition()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_NONE_01_test_hello)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_NONE_01_Test_zadanie_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_15_00"); //Co mam zrobić?
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_01_01"); //Zbierz 5 roślin leczniczych i 2 menzurki.
Log_CreateTopic (TOPIC_ADDON_TEST1, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_ADDON_TEST1, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_ADDON_TEST1, "Mam zebrać 5 roślin leczniczych i 2 menzurki.");
AI_Output(other,self,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_15_02"); //Jasne.
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_01_02"); //Jak już zbierzesz co trzeba wróć do mnie, sprawdzimy inne rodzaje zadań.
Npc_ExchangeRoutine (self, "stand_eating");
AI_StopProcessInfos(self);
};


Jak widać warunek jest w porządku, podczas kompilowania brak errorów, w grze dialog 1 pojawia się normalnie i działa. Ktoś ma jakiś pomysł?

EDIT. Sprawa rozwiązana. Problem był tutaj
nstance DIA_NONE_01_test_hello(C_INFO)
{
npc = NONE_01_Test;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_01_Test_hello_condition;
information = DIA_NONE_01_Test_hello_info;
permanent = TRUE; //musi być FALSE, żeby zadziałało
description = "Gdzie jestem?";
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry