U:FNT: Cannot convert Font font_default.tga 3426 9

O temacie

Autor

Zaczęty 28.08.2008 roku

Wyświetleń 3426

Odpowiedzi 9

Kluge
  • Gość

Kluge
Gość

U:FNT: Cannot convert Font font_default.tga
2008-08-28, 14:19(Ostatnia zmiana: 2008-08-28, 14:20)
Mmmm zainstalowałem nie GMDK, a polskie skrypty, zrobiłem dwie nowe bronie, reparsuje skrypty i... :
1.
2.
3. Access Violation

Błędy właśnie w takiej kolejności wyskakiwały ;/
Co zrobić? Ten błąd wynika z tego że nie zainstalowałem pełnego GMDK?
 

Whiteye
  • Gość
Cytuj
(...) Ten błąd wynika z tego że nie zainstalowałem pełnego GMDK? - Kluge
Na pewno nie, ja sam mam zainstalowanego tylko playerkit'a oraz polskie skrypty i mi bez problemów reparsuje, to nie wina że nie masz GMDK, jemu coś nie pasuje z plikiem związanym z czcionką liter???

Parę pytań:
1. Czy przed wgraniem skryptów gra się normalnie odpalała?
2. Spróbowałeś przeinstalować grę?
3. Reparsujesz skrypty przy pomocy GothicStarterMod czy z linii komend przy użyciu -zreparse?
4. Jeśli przy pomocy GothicStarterMod to czy zaznaczasz "convert textures", "convert data" czy "convert all"?
 

Kluge
  • Gość
1. Tak
2. Nie
3. GothicStarter
4. Nic nie zaznaczam

Wiesz czemu tak się dzieje?
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Itemy z tego co pamiętam, to się reparsuje w spacerze
 
Комиссар RBT

Whiteye
  • Gość
Cytuj
Itemy z tego co pamiętam, to się reparsuje w spacerze - Kereth

Jeżeli piszę się tylko instancje, edytuje właściwości itp.to nie trzeba w spacerze.

Miałem kiedyś podobną sytuację z reparsowaniem skryptów - nic nie zmieniałem, ale gra się sypała podobnie jak u ciebie tylko że wtedy miałem z czymś innym, eee, co to było...?

Nieważne...zastanawiam się jeszcze czy twoje skrypty są poprawne, czasem zdarza się że są źle zkompilowane, raz na takie trafiłem na necie. Czy skrypty wgrane przez ciebie już wcześniej u ciebie działały czy wgrałeś je pierwszy raz?

Spróbuj z tymi skryptami:

http://www.mygothicmod.yoyo.pl/download.ph...click&id=12
 

Kluge
  • Gość

Kluge
Gość

U:FNT: Cannot convert Font font_default.tga
#5 2008-08-28, 21:23(Ostatnia zmiana: 2008-08-28, 21:26)
Nie, te skrypty wgrywałem po raz pierwszy. Ale skoro te skrypty były z tego forum (Polskie Skrypty do G1) więc chyba działają. Spróbuję te, które mi podałeś i zobaczymy

Hmmm kiedyś reparsowałem skrypty (itemy) w GothicStarterze i wszystko było ok.
 

Whiteye
  • Gość
Cytuj
Hmmm kiedyś reparsowałem skrypty (itemy) w GothicStarterze i wszystko było ok. - Kluge

Bo powinno być ok, ja szczerze mówiąc mieszałem już sporo w skryptach (ale bez przesady), robiłem bronie, zbroje, mieszałem z VFX, magicznymi broniami i cośtam jeszcze, i zawsze było ok bez potrzeby reparsowania w spacerze. Co do twoich odpowiedzi:

Cytuj
1. Tak
2. Nie
3. GothicStarter
4. Nic nie zaznaczam

To wszystko jest tak jak być powinno, ale ja na wszelki wypadek sprawdziłbym te skrypty albo\i przeinstalował grę.

EDIT: Jak sprawdzisz te skrypty to daj znać czy działa.
 

Kluge
  • Gość
Niestety :D  dalej to samo ;c ma ktoś jakiś inny pomysł?
PS Jutro spróbuję przeinstalować grę i zobaczymy co będzie.
PS2 Dzięki za odpowiedzi
 

Whiteye
  • Gość
inny pomysł? ok:

1. Odpal GoMan
2. Otwórz Textures.vdf Gothic'a
3. Wypakuj font_default-c.tex czy jakoś tak
4. Skopiuj do \_Work\Data\Textures\_Compiled
5. Odpal GothicMod i zaznacz opcję Convert Textures

Coś mu tam nie pasowało z Font więc zgraj mu ten plik i odpal, innego pomysłu (bardziej głupiego nie mam). :D

EDIT: No co? Trzeba czasami improwizować :P
 

Kluge
  • Gość
Po reinstalce skrypty się reparsują dobrze tylko że:

http://www.vpx.pl/up/20080830/error31.jpg

i

http://www.vpx.pl/up/20080830/error4.jpg

Każde pojawia się tak z dziesięć razy, a ja za każdym klikam Ok aż wreszcie gra się włącza. Co z tym zrobić?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry