Pluginy do 3ds max 9 6722 16

O temacie

Autor Xardas348

Zaczęty 26.01.2008 roku

Wyświetleń 6722

Odpowiedzi 16

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Czy istnieją pluginy do 3ds max 9 aby móc imprtować i exportować pliki z gothic (JEDYNKI)?

Jeśli tak to błagam o link:)
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Da się to robić bez pluginów (eksportować na pewno, nie jestem pewien co do importu).
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Ale w jaki sposób no ja sprawdzałem już tyle opcji szukałem po necie (nie reklamujcie googli)

I nic zero na żaden sposób nie mogę wczytać obiekt a co dopiero zapisać (nawet nie byłem w stanie spróbować)

A może jest możliwość za pośrednictwem starszych wersji jak np. 3ds max 6 do 9 wpakować i potem z 9 do 6 a z 6 do gothic'a ?
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Program Biturn zmieni plik Gothic 3ds na 3ds.
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: jagieł link=topic=353.msg1430#msg1430 date=Jan 26 2008, 14:36\'
Program Biturn zmieni plik Gothic 3ds na 3ds.
i co z tego że zmieni ? dużo plików się skaszani, zwykły 3ds ma ograniczenie w ilości poly oraz w długości nazwy tekstury(oraz kilka innych ) i taki plik nie bedzie się specjalnie nadawał... w szczególności jak będą to swiaty takie jak surface.3ds itp...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
No to co mam zrobić bo pośredniczenie 3ds max 6 nie wyszło :D
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
A nie możesz poprostu uzywac maxa 6? Ja używam i jest wporządku.
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
3ds max 9 ma dużo lepsze opcje i jest po prostu dokładniejszy itp. czyli lepszy i w nim znacznie szybciej się robi obiekty itd.

A w wracając do Biturn to da się przez niego robić z plików 3ds pliki Gothic 3ds bo jeśli tak to będzie ekstra bo przerabianie gothic'owych to nie o to chodzi tylko wsadzić do gothic'a nowe
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
W drugą strone się nie da. Możesz jednak spróbować zapisać w maxie9 plik 3ds a potem zaimportować go jako 3ds do maxa6, później exportowac go za pomocą maxa6 do Gothic 3ds. ALE nawet jeżeli by Ci się udało to tak jak pisał Zdunek podczas tego manewru plik może sie skaszanić. Napewno textury zmienia nazwę na 8-bitową i będziesz musiał zmieniać im nazwy lub używać nazw 8 bitowych. A to utrudnia zycie.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ech... I po co tyle kombinacji? Ja mam 3DS Max 9 i bez ŻADNYCH pluginów eksportuję do zwykłego formatu .3ds i w Gothicu bez problemów działa.
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Problem pojawia się gdy robisz jakis większy teren i chcesz nazwac textury tak żeby łatwo je było zapamietać np. NOWYTEREN_LATARNIA. Taka nazwa nie da rady w zwykłym 3ds. To tylko jeden problem który znam, a jak mówi Zdunek jest ich więcej. W końcu nie bez powodu powstał format Gothic 3ds, prawda?
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Ja jak kiedyś miałem 3ds maxa 9 to te pluginy z woga do 3ds maxa 6 wkleiłem i wszystko działo
 

jagieł

jagieł

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Przed chwilą sprawdziłem i mi pluginy z 6 w 9 nie działały. Ale zadziałał skrypt do gmaxa(wkońcu to maxscript). Ale to tylko import.
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Dziwne bo mi działy może farta miałem
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W 9 mogę eksportować, ale importować już nie. Pluginy nie działają.
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Czyli jedynym rozwiązaniem jest używanie max 6 ?

A może jest jakikolwiek plik który mógłbym mi pomóc w pracy jeśli tak to bardzo proszę dajcie link i opiszcie go bo ja jestem już  z max 9  że tak powiem na ty i nie mogę się do 6 za cholerę przyzwyczaić
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Cytat: jagieł link=topic=353.msg1571#msg1571 date=Jan 27 2008, 13:25\'
Przed chwilą sprawdziłem i mi pluginy z 6 w 9 nie działały. Ale zadziałał skrypt do gmaxa(wkońcu to maxscript). Ale to tylko import.

heh... import masz z głowy, a eksport działa bo sam próbowałem, nie widziałem dużych zmian w interfejsie pomiędzy 6 a 9, spróbuj poszukać na www.worldofgothic.ru
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry