Skalowanie świata 2888 7

O temacie

Autor Tasilvar

Zaczęty 22.08.2008 roku

Wyświetleń 2888

Odpowiedzi 7

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
A więc tworze świat do gothic i zawsze po exporcie przy testach w gothic świat jest o wiele zaduży...
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak odpowiednio zeskalować świat albo co wogóle zrobić aby swiat po exporcie nie przybieral takich rozmiarow tylko dostosował je do wymiarów z gothica ?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może spróbuj podzielić świat na dwie, trzy części, a później połączyć zeny za pomocą funkcji Macros. Tu jest tutek o łączeniu zenów: http://themodders.org/index.php?showtopic=2542

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Raczej nie chodzi tu o łączenie za pomocą makra, gdy świat ma za dużo polygonów i jest dzielony na mniejsze 3dsy, tylko świat jest źle ze skalowany, wielkość nieodpowiednia do rozmiarów postaci :D , powiedz jakiego programu używasz to powiem jak go ze skalować.
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Juz ci mowie... używam 3ds maxa 5 i jak wspomniales dokladnie swiat ma nieprawdopodobne wielkie rozmiary
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Wyeksportuj sobie jakis model z Gothica, zimportuj do swiata, i a podstawie mesha z gothica wyskaluj swiat. Pozniej wywa tego mesha i zapisz.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Najlepiej ustawić sobie w 3d maxie w opcjach customize-> unit setup jednostki na metry, wtedy łatwiej się skaluje model.
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Nom... masz rację... zrobiłem jka napisałeś i jest ok;] dzięki <_<
 

Znag
  • Gość

Znag
Gość

Skalowanie świata
#7 2008-09-30, 14:37(Ostatnia zmiana: 2008-09-30, 14:38)
A w blenderze jak takie coś zrobić?
EDIT:wersja 2.42
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry