Szabla z pochwą w BRFEdit 3593 0

O temacie

Autor

Zaczęty 19.08.2008 roku

Wyświetleń 3593

Odpowiedzi 0

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2558
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tutorial, którego autorem jest niejaki _b@rtu$_:

Cytuj
Spróbuje pokazać jak stworzyć verteks animacje dla np szabli w pochwie.
Potrzebne narzędzia: BRFEdit np 0.8.3b lub lepszy oraz wings3D lub inny potrafiący eksportować do obj.

1) Tworzymy zwykłą szablę (gołą) w wingsie i eksportujemy jako *.obj i nazywamy ją np. palasz.obj
- to podejrzewam każdy już umie :P
Można tez podejrzeć długość broni za pomocą przycisku w górnym menu: Mesh->Show Reach

2) Tworzymy drugi model w wingsie. Będzie to szabla w pochwie. Zapisujemy w wingsie (będzie jeszcze potrzebna) i eksportujemy jako *.obj, nazywając ją palasz_scabbard.

3) Tworzymy druga klatkę animacji w wings (przekształcony model). Odpowiednio przekształcamy model i ustawiamy go na pozycji. Zapisujemy i eksportujemy jako np. palasz_scabbard_klatka2.

Pamiętając przy tym że nie wolno nam niczego usuwać!!!
Rękojeść skalujemy do małego ziarenka i ukrywamy w pochwie.

4) Następny nasz krok kierujemy do BRFEdit. Otwieramy paczkę z nasza bronią i importujemy gołą szabelkę. Zapisujemy jako np. palasz.

5) Importujemy nasza pierwsza klatkę szabli w pochwie, czyli palasz_scabbard.obj i zapisujemy np palasz_scabbard.

6) Importujemy ponownie ten sam model, ale w oknie Eksport/Import zaznaczamy opcje Replace Selected Mesh oraz Append.

Powinien uaktywnić się pasek animacji:

7) Importujemy druga klatkę naszej animacji czyli palasz_scabbard.obj. Ponownie w oknie Eksport/Import zaznaczamy Replace Selected Mesh oraz Append. W tym momencie dodajemy drugą klatkę, która jest używana gdy w grze wyciągniemy szablę.
Wyskoczy nam okienko Frame Time ustawiamy na 10 w tym przypadku.

8)Zapisujemy model w naszej paczce.Pozostaje jeszcze zmienić wpis w module_system:

["palasz","Palash", [("palasz",0),("palasz_scabbard",ixmesh_carry)], itp_type_one_handed_wpn|itp_merchandise|itp_primary, itc_longsword|itcf_carry_sword_left_hip|itcf_show_holster_when_drawn, 600 , weight(2.8 )|difficulty(6)|spd_rtng(98) | weapon_length(100)|swing_damage(22 , cut) | thrust_damage(18 ,  pierce),imodbits_sword ],

9)Cieszymy sie nową zabawką do uśmiercania.
Oryginał: http://www.wfas.mountblade.info/index.php?topic=68.0
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry